يکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۰۴
کد مطلب : 9304
سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان قم:

ازدواج متولی خاصی ندارد / در امر خانواده با جدیت وارد شویم

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم با بیان اینکه ازدواج متولی خاصی در استان ندارد، گفت: دستگاه‌های مسئول در امر ازدواج و خانواده باید در این عرصه با جدیت وارد شوند.
ازدواج متولی خاصی ندارد / در امر خانواده با جدیت وارد شویم
به گزارش قم نیوز، به نقل از ستاد خبری سمینار ازدواج موفق، روح‌الله رمضانی از برگزاری سمینار ازدواج موفق با حضور شاهین فرهنگ روانشناس برجسته کشور خبر داد و اظهار کرد: این معاونت به منظور ارائه آموزش‌های لازم به زوج‌های جوان در خصوص مباحث خانواده و تحکیم بنیان خانواده برنامه ریزی کرده است.

وی افزود: تاکنون سه کارگاه آموزشی در این خصوص برگزار شده است و فردا سومین دوره این کارگاه آموزشی برگزار می‌شود.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم با بیان اینکه در خصوص مباحث قبل از ازدواج و حین ازدواج نیز کارگاه‌های آموزشی برگزار می‌کنیم، گفت: در کارگاه آموزشی که امروز برگزار می‌شود دکتر فرهنگ به تبیین ارتباط بین زوجین خواهد پرداخت.

وی با اشاره به آمار نگران کننده در مورد طلاق گفت: بیشتر دلایل طلاق مواردی چون اختلاف فرهنگی، اخلاقی و حتی عاطفی است که با آموزش قابل حل است و لذا کارگاه‌هایی که تا کنون برگزار کردیم تأثیرات خوبی را برجای گذاشته است.

رمضانی با اشاره به جلسات ستاد ساماندهی جوانان گفت: در این ستاد در مورد ارائه آموزش‌های لازم به جوانان هم طرح موضوع شده و به زودی نشست تلویزیونی با حضور کارشناسان مجرب برگزار خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه ازدواج متولی خاصی در استان ندارد، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های مسئول در امر ازدواج و خانواده باید وارد عرصه شوند و با برنامه ریزی‌های صورت گرفته به زودی شاهد گسترش دوره‌های آموزشی خواهیم بود.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdch.vnwt23nxkftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما