دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : 93041

ماندگاری پاس ناجا قم در لیگ برتر هندبال

قم نيوز : رئیس هیئت هندبال استان قم با تکذیب انصراف و انحلال تیم پاس ناجا قم از لیگ برتر گفت: این تیم با قدرت تمام و به‌عنوان نماینده این استان در مسابقات لیگ برتر هندبال کشور حضور یافته و مسابقات را ادامه می‌دهد.
ماندگاری پاس ناجا قم در لیگ برتر هندبال/خبری از انحلال و انصراف نیست
ماندگاری پاس ناجا قم در لیگ برتر هندبال/خبری از انحلال و انصراف نیست
به گزارش قم نیوز مرحله نخست رقابت‌های لیگ برتر هندبال که آبان ماه 99 به پایان رسید و به اعتقاد ورزش دوستان، هندبالیست‌های جوان این شهر با کسب شش امتیاز و قرار گرفتن در رتبه سوم جدول، عملکرد خوبی را در بازی ارائه کرده و یکی از تیم‌هایی است که می‌تواند از مرحله مقدماتی صعود کند.

اما به نظر شرایط این تیم این روزها مساعد نیست و حواشی زیادی به‌ویژه در حوزه مالی برای این تیم ایجادشده است و این حواشی تا جایی ادامه‌دار بوده که زمزمه‌های از انصراف این تیم از لیگ برتر به گوش می‌رسد.

مدیر تیم هندبال پاس قم که این تیم پس از هفت سال جواز در لیگ برتر حضور یافته با تأکید بر اینکه این تیم از نظر مالی به‌شدت دچار مشکل است، حمایت از تیم پاس قم را مطالبه جامعه هندبال از مسئولان استان دانسته و تهدید به انحلال این تیم در صورت برطرف نشدن مشکلات کرده بود. برخی از رسانه‌ها نیز خبر از انحلال این تیم و پیوستن به تاریخ را داده بودند.

محسن ولیان تصریح کرده بود: این تیم ظرفیت بالایی دارد و حمایت از آنان یک ضرورت است که درخواست ما این است مسئولان استان قم و به‌ویژه اداره کل ورزش و جوانان توجه ویژه برای برطرف کردن آن داشته باشند.

اما رئیس هیئت هندبال استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به آخرین وضعیت تیم هندبال پاس ناجا اظهار داشت: در حال حاضر این تیم با مشکلاتی روبرو است که به‌زودی در حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان و همچنین مسئولان تیم مشکلات بررسی و تصمیم لازم گرفته شود و امیدواریم با یک همدلی مشکلات و موانع موجود را برطرف کنیم.

حسین محمدخانی با بیان اینکه هندبالیست‌های شایسته قمی بازی‌های خوبی از خود به نمایش گذاشته و شانس صعود به مرحله بعد را در لیگ برتر دارند، ابراز کرد: حفظ تیم در لیگ از اهداف و برنامه‌های هیئت هندبال استان قم است و در این راه نیز هر کمکی باشد از آن دریغ نمی‌کنیم.

تیم هندبال پاس ناجا قم با تیم‌های نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، ذوب‌آهن اصفهان، پرسپولیس بهبهان، نفت و گاز گچساران و ستارگان دشتستان هم گروه است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgqz9y.ak9wt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما