قم نيوز : قائم مقام موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی گفت: حال عمومی آیت الله مصباح یزدی خوب است و در منزل تحت مراقبت پزشکی هستند.
حال عمومی آیت‌الله مصباح یزدی خوب است/انجام مراقبت های پزشکی در منزل
حال عمومی آیت‌الله مصباح یزدی خوب است/انجام مراقبت های پزشکی در منزل
به گزارش قم نیوز آیت الله محمود رجبی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران در خصوص وضعیت آیت الله مصباح یزدی گفت: مشکل ایشان ضعف جسمانی است و به دلیل مداوای بیماری این ضعف جسمانی حاصل شده است.

وی با بیان اینکه حال عمومی آیت الله مصباح یزدی خوب است ، بیان کرد: ایشان در منزل تحت مراقب پزشکی هستند.

قائم مقام موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی تصریح کرد: از شاگردان و علاقمندان ایشان درخواست می‌کنیم برای شفای کامل ایشان دعا کنند.

بر اساس این گزارش پیش از این دفتر آیت الله مصباح یزدی در اطلاعیه ای اعلام کرده بود: در پی انتشار خبر بیماری حضرت آیت الله مصباح یزدی (دام ظله العالی) ، شایعات و اخبار نادرستی در این باره منتشر شده که موجب نگرانی دوست‌داران معظم له شده است. ضمن تأکید بر این‌که تنها منبع موثق اخبار صحیح در این باره، پایگاه‌ اطلاع‌رسانی آثار آیت الله مصباح به نشانی MesbahYazdi.ir و کانال‌ MesbahYazdi.ir@  در شبکه‌های اجتماعی می‌باشد، به اطلاع می‌رساند مشکل ایشان ضعف مفرط جسمانی به دلیل ادامه و تشدید بیماری گوارشی است و در منزل تحت مراقبت پزشکی هستند. در انتها بار دیگر از همه علاقمندان درخواست دعا و توسل برای شفای کامل و عاجل ایشان داریم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcguz9y.ak9w74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما