جمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 93100

3 رقابت سرنوشت‌ساز هندبالیست‌های قم برای صعود

قم نيوز : تیم هندبال پاس ناجای قم در تلاش برای کسب مجوز صعود از مرحله مقدماتی لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور سه رقابت حساس مقابل حریفان خود برگزار می‌کند.
3 رقابت سرنوشت‌ساز هندبالیست‌های قم برای صعود
3 رقابت سرنوشت‌ساز هندبالیست‌های قم برای صعود
به گزارش قم نویز تیم هندبال پاس ناجای قم یکی از تیم‌های حاضر در گروه نخست از مرحله مقدماتی فصل جاری پیکارهای لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور است که با وجود مواجهه با مشکلات مالی اما عملکرد نسبتا خوبی داشته و از شانس صعود به مرحله بعد برخوردار است.

در این گروه تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون هم اکنون از چهار مسابقه با کسب هشت امتیاز در جایگاه نخست جدول رده‌بندی ایستاده، ذوب‌آهن اصفهان از پنج بازی با هشت امتیاز رده دوم را در اختیار دارد و تیم هندبال پاس ناجای قم نیز از پنج بازی با 6 امتیاز در مکان سوم جدول این گروه است.

پرسپولیس بهبهان از چهار بازی با دو امتیاز، ستارگان دشتستان از دو بازی بدون امتیاز و نفت و گاز گچساران یکی از تیم‌های با سابقه هندبال باشگاه‌های ایران از چهار بازی بدون امتیاز در رده‌های چهارم تا ششم این گروه هستند و روزهای نوزدهم تا بیست و سوم آذر به میدان خواهند رفت.

در حالی که امسال سی و سومین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال مردان ایران با عنوان جام شهید پورجعفری برگزار می‌شود، 12 تیم در دو گروه به شکل دوره‌ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت با یکدیگر مسابقه می‌دهند تا صعود کننده از هر دو گروه مشخص شده و چهره تیم‌های مرحله نهایی شناسایی شود.

بعد از اینکه بازی‌های نیم‌فصل نخست مرحله گروهی لیگ برتر در تهران به انجام رسید، حالا هیات هندبال استان فارس و شهر شیراز میزبان دور برگشت هستند و این رقابت‌ها از 19 آذرماه در سالن پوریای ولی دانشگاه آزاد اسلامی شهر صدرا با شرکت 12 تیم برگزار می‌شود و تیم ها در دو گروه به رقابت خواهد پرداخت.
برنامه بازی‌های تیم پاس ناجای قم:
چهارشنبه 19 آذرماه
ساعت 16: ذوب آهن اصفهان - پاس ناجا قم 
جمعه 21 آذرماه
ساعت 13: پرسپولیس بهبهان - پاس ناجا قم
یکشنبه 23 آذرماه
ساعت 13: پاس ناجا قم - نفت و گاز گچساران

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdccxsqo.2bq1x8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما