يکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۱۷
کد مطلب : 9316
در اکران جدید سینماهای استان

«ضد گلوله» مهمان سینماهای قم شد

قم نيوز : قم نیوز: برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم‌نامه سی‌امین دوره جشنواره فیلم فجر بر روی پرده سینماهای استان اکران شد.
«ضد گلوله» مهمان سینماهای قم شد
به گزارش قم نیوز، فیلم سینمایی «ضد گلوله» که برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم‌نامه جشنواره فیلم فجر شد، از ابتدای هفته جاری در سینماهای استان اکران شد.

فیلم سینمایی «ضد گلوله» با اختصاص سه سانس در ساعات ۱۷، ۱۹ و ۲۱ در سینما «وتوس» به روی پرده رفت.

همچنین سینما وتوس در یک سانس و در ساعت ۲۰ «فیلم سینمایی کلاه قرمزی و بچه ننه» به کارگردانی ایرج طهماسب را همچنان پس از حدود ۵۰ روز اکران بر روی پرده خود دارد.

سینما تربیت نیز در دو سانس و در ساعت‌های ۱۸ و ۲۲ فیلم سینمایی «ضد گلوله» را اکران کرده است.

همچنین این سینما با دو سانس و در ساعت‌های ۱۶ و ۲۰ فیلم سینمایی کلاه قرمزی و بچه ننه را بر روی پرده خود دارد.

سینما «شهر آفتاب» که به تازگی به سیستم صوت دالبی دیجیتال مجهز شده است، فیلم سینمایی «ضد گلوله» را در سه سانس ۱۶، ۱۸ و ۲۰ اکران کرده است.

فیلم سینمایی «ضد گلوله» که همچنین دیپلم افتخار بهترین فیلم جشنواره فیلم فجر را نیز در کارنامه دارد، توسط مصطفی کیایی نوشته و کارگردانی شده است.

فیلم سینمایی ضد گلوله به تهیه‌کنندگی رضا رخشانی از فیلم‌های دفاع مقدس است که در جشنواره فیلم فجر سال گذشته دیپلم افتخار بهترین فیلم را دریافت کرد.

در این فیلم که درون مایه طنز دارد مهدی هاشمی، مسعود کرامتی، ژاله صامتی، سعید آقاخانی، امیر عزیزی، بهشاد شریفیان و علی گل‌زاده به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان فیلم در اواسط دهه ۶۰ و دورانی که ایران در اوج جنگ تحمیلی عراق علیه ایران بود می‌گذرد.

مردی ۵۰ ساله (با بازی مهدی هاشمی) در تهران مشغول کپی کردن فیلم‌های غیرمجاز و نوارهای لس آنجلسی است. او ناگهان متوجه می‌شود که تا دو ماه دیگر زنده نخواهد ماند و تلاش می‌کند تا دگرگون شود و نام نیکی از خود بر جای بگذارد و به همین علت تصمیم می‌گیرد تا به جبهه برود و شهید شود...

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdca.6nok49nei5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما