دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۳۵
کد مطلب : 9328
فراهانی در گفتگو با مهر:

گلف قهرمانی جام ورزش در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: دبیر رئیس هیئت گلف استان قم از میزبانی بوستان غدیر در برگزاری پیکارهای گلف جام ورزش در قم خبر داد.
گلف قهرمانی جام ورزش در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم، نیوزحبیب فراهانی اظهار داشت: رقابت‌های گلف قهرمانی استان قم با عنوان جام ورزش از جمله مسابقات مهمی است که امسال به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش در تقویم هیئت گلف قرار دارد و منتظر استقبال گرم از سوی گلف بازان قمی از این پیکارها هستیم.

بوستان غدیر قم میزبان مدعیان قهرمانی گلف جام ورزش

وی ادامه داد: امسال پیکارهای گلف قهرمانی قم با عنوان جام ورزش با شرکت برترین گلف‌بازان قم در زمین گلف بوستان‌ غدیر قم برگزار خواهد شد و در آن تمام نفراتی که در مسابقات گلف و مینی گلف قهرمانی کشور و همچنین لیگ دسته اول گلف مردان باشگاه های کشور عضو تیم های اعزامی هیئت گلف قم بوده اند، به رقابت با یکدیگر می پردازند.

دبیر رئیس هیئت گلف استان قم اضافه کرد: در این رقابت‌ها که صبح روز جمعه هفته جاری، بیست و هشتم مهر ماه با رقابت برترین‌ گلف بازان بخش مردان برگزار می شود، بلافاصله بعد از پایان رقابت مدعیان، از نفرات برتر تجلیل خواهد شد.

وی ادامه داد: هیئت گلف استان قم برای ارتقاء سطح کیفی گلف‌بازان قمی مسابقات درون استانی خوبی برگزار می‌کند تا علاوه بر سنجش سطح گلف‌بازان، استعداد‌های درخشان این رشته ورزشی جذاب را شناسایی کرده و پرورش دهد.

نیاز گلف بازان قم به توجه بیش از پیش مسئولان به این رشته

فراهانی بیان داشت: هیئت گلف قم در سال‌های اخیر برنامه‌های خوبی اجرا کرده و همچنین تیم‌های قدرتمندی به مسابقات کشوری و منطقه‌ای اعزام کرده است و خوشبختانه با کشف استعدادهای جوان امیدواریم در آینده در سطح کشور در رده استان های مطرح قرار بگیریم.

وی در ادامه به رقابت‌های لیگ گلف باشگاه‌های کشور اشاره کرد و افزود: لیگ گلف در دو گروه با حضور تیم‌های مدعی مقام های قهرمانی و نایب قهرمانی لیگ دسته اول برگزار شد که خوشبختانه تیم هیئت قم به جمع چهار تیم برتر رسید اما از راهیابی به لیگ برتر این رشته ورزشی بازماند.

دبیر هیئت گلف استان قم یاد آور شد: جوانان قمی دارای استعداد و قدرت بدنی بسیار مطلوبی در رشته ورزشی جذاب و پرطرفدار گلف هستند و با برنامه‌‌ریزی‌های مدون خیلی سریع می‌توان در این رشته ورزشی قهرمان‌‌پروری کرد.

وی تاکید کرد: از مسئولان استان می‌خواهیم نسبت به استعدادهای گلف قم توجه خود را به جوانان این استان بیشتر کنند و با اهمیت بیشتر نسبت به ورزش به خصوص این رشته ورزشی نوپا، در پویایی و نشاط هر چه بیشتر جامعه سهیم باشند.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcd.x0n2yt0sja26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما