شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۰۸
کد مطلب : 9441
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم:

برند کالای ایرانی در جهان مثال زدنی شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: تولید کنندگان باید نسبت به تولید کالای با کیفیت اهتمام داشته باشند تا برند کالای ایرانی در جهان مثال زدنی شود.
برند کالای ایرانی در جهان مثال زدنی شود
به گزارش قم نیوز: یونس عالی‌پور گفت: تحریم‌های دشمنان را علیه کشورمان نوعی فرصت دانست و اظهار داشت: اکنون که دشمن ما را در محاصره اقتصادی قرار داده است باید از این فرصت استفاده کرده و بهترین محصولات را تولید کنیم.

وی افزود: تولید کننده باید به سمتی پیش برود که مصرف کننده از خرید کالاهای خارجی دوری کند و برای خرید تولید ملی دارای انگیزه شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم اضافه کرد: تولید کالاهای کشورمان باید با برخورداری از کیفیت بالا در جهان نمونه شود.

وی با بیان اینکه کالای برند ایران باید برای همه دنیا مثال زدنی شود گفت: همانگونه که برند فرش ایرانی در تمام دنیا بی نظیر است باید دیگر کالاها نیز به همین صورت بتوانند برند خاصی در جهان به خود اختصاص دهند.

عالی‌پور تصریح کرد: کالای برند ایرانی باید به قدری با کیفیت باشد که در جهان غیرت و توانمندی ایرانیان را به رخ جهان بکشد.

وی اضافه کرد: کالایی که از کیفیت بالا برخوردار باشد راه هر گونه سوء استفاده را به روی سودجویان می‌بندد و درآمد بیشتری را برای تولیدکنندگان رقم می‌زند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با تاکید بر اینکه استقبال از تولید داخلی موجب افزایش اشتغال در کشورمان می‌شود تصریح کرد: با فعال شدن کار خانه‌ها تعداد بیشتری از جوانان صاحب شغل می‌شوند.

وی با اذعان بر اینکه غیر فعال بودن کارخانجات از ایجاد اشتغال جلوگیری می‌کند عنوان کرد: استفاده از کالاهای خارجی روحیه تولید ملی را از بین می‌برد و چرخه اقتصاد کشور از حرکت خواهد ایستاد.

عالی پور خاطرنشان کرد: در صورتی که در مصرف اجناس ایرانی تعصب داشته باشیم روحیه مردم در استفاده از تولید ملی ارتقا یافته و چرخه تولید توزیع و مصرف در کنار هم قرار می‌گیرد و موجب غرور ملی می‌شود.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcj.xehfuqexvsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما