سه شنبه ۲ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۴۹
کد مطلب : 9494
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار قم خبر داد

توسعه میدان شهید رجایی قم طی ۲ سال آینده

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری قم از توسعه میدان شهید رجایی قم ظرف دو سال آینده خبر داد.
توسعه میدان شهید رجایی قم طی ۲ سال آینده
به گزارش قم نیوز، محمد دلجویی امروز در حاشیه بازدید معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم از میدان میوه و تره‌بار شهید رجایی اظهار کرد: سازمان میادین میوه و تره‌بار با تصویب اساسنامه در سال ۷۶ با هدف عرضه مستقیم محصولات کشاورزی آغاز به کار کرد.

وی افزود: میدان بزرگ میوه و تره‌بار شهیدرجایی علاوه بر تأمین نیاز استان، نیاز شهرهای اطراف همچون ساوه، کمیجان، دلیجان و شهرهای تابعه قم را نیز تأمین می‌کند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری قم از طرح توسعه میدان میوه و تره‌بار شهید رجایی قم خبر داد و ابراز کرد: این میدان در حال حاضر ۱۷۶ غرفه دارد که در طرح توسعه بنا داریم تعداد غرفه‌ها را به ۳۵۰ غرفه افزایش دهیم. وی بیان کرد: عملیات ساخت ۵۰ غرفه آغاز شده که هم اکنون ساخت ۱۰ غرفه به پایان رسیده و امید است تعداد غرفه‌ها را تا پایان سال به ۲۲۶ غرفه برسانیم.

دلجویی با بیان اینکه این طرح طی دو سال آینده به اتمام خواهد رسید از ارائه خدمات به شهروندان در راستای اساسنامه سازمان میادین میوه و تره‌بار خبر داد و خاطرنشان کرد: طرح توسعه میدان میوه و تره‌بار شهید رجایی در زمینی به مساحت ۶۷ هکتار انجام خواهد شد و در آن مرکز خرید و فروش خودروی سبک و سنگین، پمپ بنزین، پمپ گاز و گازوئیل، سردخانه صنعتی و کارخانه تولید یخ بهداشتی پیش بینی شده است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم نیز در این بازدید عنوان کرد: ایجاد غرفه‌های جدید، سردخانه و هایپر مارکت ضرورتی اجتناب ناپذیر در طرح توسعه میدان شهید رجایی است.

وی تصریح کرد: با توجه به نیاز روز افزون شهروندان به محصولات کشاورزی و پروتئینی در طرح توسعه میدان بزرگ شهید رجایی ۲۵۰ غرفه جدید و همچنین بیش از ۳ هزار متر مربع سردخانه در نظر گرفته شده که امید است با مساعدت شهردار و معاونین هرچه زودتر عملیاتی شود.

محسن بهشتی از اتمام نقشه طرح توسعه میدان میوه و تره‌بار شهید رجایی تا پایان هفته خبر داد و تاکید کرد: طرح توسعه میدان شهید رجایی پس از اتمام مرحله نقشه‌برداری و طراحی کاربری‌های لازم، به منظور تصویب به کمیسیون ماده پنج ارجاع و پس از تصویب عملیاتی خواهد شد.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdch.wnwt23nkkftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما