سه شنبه ۲ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۰۶
کد مطلب : 9500
معاون استاندار قم عنوان کرد

پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه توسعه ضلع شرقی حرم حضرت معصومه(س)

قم نيوز : قم نیوز: معاون برنامه‌ریزی استاندار قم در بازدید از پروژه توسعه ضلع شرقی حرم مطهر، از پیشرفت ۴۰ درصدی این پروژه خبر داد.
پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه توسعه ضلع شرقی حرم حضرت معصومه(س)
به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی استانداری قم، رضا دهناد ضمن بازدید از پروژه توسعه ضلع شرقی حرم مطهر حضرت معصومه (س) از نزدیک در جریان چگونگی پیشرفت عملیات اجرایی این طرح قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه توسعه ضلع شرقی حرم مطهر روند خدمات رسانی به زوار و مسافران در هسته مرکزی شهر مقدس قم را تسهیل خواهد کرد گفت: تلاش خواهیم کرد تا فاز اول این پروژه عظیم در دولت دهم تکمیل شده و مورد بهره برداری قرار گیرد.

معاون برنامه ریزی استاندار قم با بیان اینکه با تأکیدات ویژه استاندار قم پروژه‌های عمرانی استان شتاب و سرعت خوبی پیدا کرده است افزود: بخش زیادی از تملکات مورد نیاز طرح انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه شبستان این پروژه با وسعت ۱۰ هزار متر مربع، بزرگترین شبستان کشور محسوب می‌شود، به پیگیری‌های صورت گرفته برای تأمین اعتبارات مورد نیاز طرح اشاره و خاطرنشان کرد: ۱۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر رهبری اختصاص یافته که به زودی ابلاغ خواهد شد.

معاون استاندار قم با تاکید بر لزوم سرعت دادن به روند اجرای پروژه، ابراز امیدواری کرد که با تأمین به موقع اعتبارات ملی و استانی و پیشرفت مناسب طرح شاهد بهره‌برداری از فاز اول پروژه در سال آینده باشیم.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcf.xd1iw6dtxgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما