قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: توجه بیش از پیش به توسعه کشتی در قم در آینده ای نزدیک زمینه کسب مدال های متعدد آسیایی و جهانی را برای ورزش قم در پی خواهد داشت.
توجه بیشتر به کشتی، مدال های جهانی را برای ورزش قم در پی دارد
به گزارش قم نیوز، محسن حلوایی با اشاره به افتخارآفرینی کشتی گیران قمی در مسابقات برون مرزی سال جاری، تصریح کرد: دو کشتی گیر قمی به تنهایی توانسته اند پنج مدال جهانی، آسیایی و بین المللی برای ورزش قم به ارمغان بیاورند و این دستاورد بزرگی است که نصیب کشتی و ورزش قم شده است.

قم در عرصه ورزش می تواند یکی از استان ها و شهرهای مهم کشورمان باشد

وی ادامه داد: قم به لحاظ جایگاه و موقعیتی که از نظر علمی، فرهنگی، مذهبی، دینی و حتی سیاسی دارد می تواند در عرصه ورزش نیز یکی از استان ها و شهرهای مهم کشورمان باشد به شرط اینکه به ورزش های مدال آور توجه بیشتری شود.

حلوایی مهم‌ترین افتخاری که ورزشکاران قهرمان در میادین برون مرزی نصیب جمهوری اسلامی ایران می‌کنند را به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس نظام و طنین‌انداز شدن سرود جمهوری اسلامی عنوان کرد و تصریح کرد: این مهم زمانی مایه مباهات مردم قم است که یک جوان ارزنده همچون هادی علیزاده پورنیا در یک سال در چهار میدان بزرگ درخشید.

رئیس هیئت کشتی استان قم تصریح کرد: توفیق جوان ارزنده ای همچون هادی علیزاده در کسب مدال های طلا و برنز میادین برون مرزی سال جاری، یک افتخار و ارزشی بوده که با تعصب و جنگندگی این جوان خوشنام در میادین بین‌المللی برای ورزش قم رقم خورد.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان نباید برای حمایت از ورزش از هیچ تلاشی فروگذار کنند، یاد آور شد: ورزش یکی از محورهای اصلی تربیت جوانان بوده و نقش آن در سلامتی و تندرستی جامعه اجتناب‌ناپذیر است، به خصوص کشتی که در فرهنگ ما یک ورزش پهلوان پرور شناخته می شود.

کشتی فرنگی به زودی چهره های جدیدی را به تیم های ملی معرفی می کند

حلوایی با اشاره به اینکه در کنار ورزش عمومی باید به ورزش‌های تخصصی نیز توجه شود، تصریح کرد: البته امکانات و زیرساخت‌های لازم در این زمینه از سوی اداره کل ورزش و جوانان تأمین شده و کشتی در موقعیت خوبی به سر می برد.

رئیس هیئت کشتی استان قم کسب افتخارات بین‌المللی توسط ورزشکاران کشتی قم را شایسته تجلیل دانست و عنوان داشت:‌ این نشان‌دهنده ظرفیت ورزشی استان و جوانان با استعداد در این عرصه است، به خصوص کشتی فرنگی که به زودی چهره های جدیدی را به تیم های ملی معرفی می کند.

وی با بیان اینکه تمام تلاش دست اندرکاران کشتی قم این است که قم در کشتی فرنگی به جایگاه واقعی خود در کشتی کشور دست یابد، بیان داشت: به همین منظور برنامه‌ریزی‌های خوبی برای قهرمان‌پروری در کشتی استان در حال تدوین است.

حلوایی در پایان از نگاه بلند نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان به بخش ورزش قدردانی و اظهار امیدواری کرد تا با فراهم‌شدن زیرساخت‌های لازم در ورزش، این هیئت نقش خود را در عرصه قهرمان‌پروری به شایستگی ایفا کند.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcd.90n2yt0kxa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما