چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 9668

«اختاپوس» وارد سینماهای قم شد

قم نيوز : قم نیوز: «اختاپوس» برنده جایزه بهترین فیلم از نظر تماشاگران جشنواره کودک در سینماهای استان قم اکران شد.
«اختاپوس» وارد سینماهای قم شد
به گزارش قم نیوز، اکران فیلم سینمایی «اختاپوس، دفتر اول، آهوی پیشونی سفید» به کارگردانی سید جواد هاشمی در سینماهای استان آغاز شد.

سینما «تربیت» در سه سانس و در ساعت‌های ۱۶، ۱۸ و ۲۲ فیلم سینمایی «اختاپوس» را به روی پرده برده است.

فیلم سینمایی «کلاه قرمزی و بچه ننه» همچنان پس از ۶۰ روز بر روی پرده این سینما قرار دارد و در یک سانس از ساعت ۲۰ نمایش داده می‌شود. سینما «شهرآفتاب» نیز با اتمام نمایش فیلم «کلاه قرمزی و بچه ننه» در اکران جدید خود با اختصاص سه سانس در ساعت‌های ۱۶، ۱۸ و ۲۲ فیلم سینمایی «اختاپوس» را اکران کرده است.

سید جواد هاشمی نگارش «اختاپوس» را بر عهده داشته و قرار است قسمت‌های بعدی این فیلم سینمایی پس از اکران موفقیت‌آمیز «دفتر اول پیشونی سفید» ساخته شود.

در این فیلم که لقب پرخرج‌ترین فیلم سینمایی کودک ایران را به دوش می‌کشد، بازیگرانی چون محمدرضا شریفی‌نیا، امین حیایی، امین زندگانی، گوهرخیراندیش، نیلوفر خوش‌خلق و ترلان پروانه به ایفای نقش می‌پردازند.

اختاپوس از طریق یک کار شاد کودکانه و موزیکال، کودکان و نوجوانان را با مسائل پیش‌رو آشنا می‌کند و سعی دارد در کنار نمایش اثری شاد، آسیب‌های اجتماعی را نیز مطرح کند. داستان فیلم به گونه‌ای طراحی شده که در آن شخصیت‌های فولکلور، قدیمی و معروف ایرانی از جمله خاله سوسکه و آقا موشه، آهوی پیشونی‌ سفید، عفریته، عجوزه، سالار، گرگ، روباه، خرس، پلیس و ... حضور دارند.

فیلم سینمایی اختاپوس در بیست و پنجمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را دریافت کرد. ترلان پروانه با ایفای نقش در فیلم سینمایی «اختاپوس» پروانه زرین بهترین بازیگر نوجوان جشنواره را تصاحب کرد. همچنین امین حیایی نیز برای بازی در این فیلم نامزد جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم فجر شده بود.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdca.inok49nia5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما