شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۵۳
کد مطلب : 9831

رشد روزافزون گرایش نخبگان به مذهب تشیع

قم نيوز : قم نیوز:‌ عاصم العماد وهابی شیعه شده گفت:‌ بسیاری از افرادی که به دین اسلام و مذهب شیعه گرایش پیدا می‌کنند از اقشار فرهیخته و نخبگان جامعه به شمار می‌روند.
رشد روزافزون گرایش نخبگان به مذهب تشیع
به گزارش قم نیوز، عصام العماد جمعه شب در نشست ویژگی‌های مکتب اهل بیت(ع) که در نمایشگاه توانمندی‌های هیئت‌های مذهبی قم برگزار شد طی سخنانی با اشاره به اینکه مردم آزاده جهان به دلیل عظمت روز عاشورا و مظلومیت و حقانیت امام حسین(ع) جذب این فرهنگ می‌شوند، گفت: مکتب تشیع دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است و در این مکتب دلایل روشن و منطقی برای ارتباط با خدا مشخص شده است.

وی با اشاره به رشد روزافزون میزان گرایش به تشیع در نقاط مختلف دنیا تصریح کرد: بسیاری از افرادی که به دین اسلام و مذهب شیعه گرایش پیدا می‌کنند از اقشار فرهیخته و نخبگان جامعه به شمار می‌روند.

این وهابی شیعه شده گفت: کسانی که به شیعه گرایش پیدا می‌کنند از میان اساتید دانشگاه، نویسندگان، هنرمندان، افراد فرهیخته و نویسندگان هستند و این نکته بسیار حایز اهمیت است.

وی با اشاره به خصوصیات و ویژگی‌های مکتب عاشورا اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این مکتب ایجاد عشق خدایی در افراد است و این عشق موجب می‌شود که پیروان مکتب عاشورا از جان و مال خود در راه این عشق بگذرند.

العماد در ادامه به اهمیت مهدویت و امام عصر(عج) اشاره کرد و افزود: حضور امام عصر دلیل مشخصی برای حقانیت شیعه است چرا که در کتب پایه اهل سنت و وهابیت مسئله وجود امام عصر(عج) تایید شده است.

وی با اشاره به دیگه نمونه‌ها در این زمینه گفت: امروز وهابیون را می‌توان سرسخت‌ترین دشمنان شیعه دانست ولی آنها بدون اینکه قصد داشته باشند به صورت ناخواسته مبلغ مکتب شیعه هستند.

این وهابی شیعه شده با اشاره به اینکه خداوند متعال خود دین را حفاظت و حراست می‌کند، افزود: قرآن بدون کربلا و کربلا بدون قرآن شناخته و معنا نخواهد شد و اهل بیت(ع) و امام حسین(ع) مصداق آیه تطهیر هستند.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcc.1qoa2bq4sla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما