شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب : 9844

کشتی‌گیر قمی به جام ریاست جمهوری قزاقستان اعزام می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت کشتی استان قم از آمادگی کشتی‌گیر قمی برای اعزام به پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی جام ریاست جمهوری قزاقستان خبر داد.
کشتی‌گیر قمی به جام ریاست جمهوری قزاقستان اعزام می‌شود
به گزارش قم نیوز، محسن حلوایی اظهار داشت: در حال حاضر مهم‌ترین رویدادی که پیش روی ملی‌پوشان کشتی فرنگی کشورمان قرار دارد، رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جام ریاست جمهوری قزاقستان به عنوان آخرین میدان بین المللی سال ۲۰۱۲ است که تیم ملی کشتی فرنگی با تمام توان آماده این پیکارها می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این مسابقات پیش از اعزام تیم ملی کشتی فرنگی به رقابت‌های جام بین المللی یادگار امام و همچنین پیکارهای جام جهانی کشتی فرنگی انجام می شود، بهترین ملی‌پوشان کشورمان در رقابت‌های کشتی فرنگی جام ریاست جمهوری قزاقستان شرکت خواهند کرد.

رئیس هیئت کشتی استان قم اضافه کرد: در حال حاضر تنها کشتی‌گیر قمی حاضر در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی بزرگسالان کشورمان ‌هادی علیزاده پورنیا جوان ارزنده‌ای است که در سه سال اخیر در مسابقات داخلی و برون مرزی با درخشش خود به خوبی پاسخ اعتماد جامعه کشتی را داده است.

وی یاد آور شد: علیزاده پورنیا دارنده عنوان سوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی جوانان آسیا در سال ۲۰۱۰، مقام پنجم مسابقات کشتی فرنگی جایزه بزرگ باکو در سال ۲۰۱۱ و عنوان قهرمانی کشور در سال قبل است که با کسب چهار مدال چهانی و بین المللی به عنوان پرافتخارترین کشتی گیر و ورزشکار قمی در سال ۹۱ این بار نیز از امیدهای تیم ملی در رقابت‌های جام ریاست جمهوری قزاقستان به شمار می‌رود.

حلوایی در ادامه به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی اشاره کرد و بیان داشت: نفرات اعزامی به رقابت‌های کشتی فرنگی جام ریاست جمهوری قزاقستان شناسایی و توسط کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی معرفی شده اند و هم اکنون به تمرینات خود ادامه می‌دهند.

وی افزود: اردوی تیم ملی کشتی فرنگی که برای حضور در رقابت‌های پیش رو از روز دهم آبان ماه در خانه کشتی آغاز شده و یک روز پیش از اعزام ملی پوشان به پایان خواهد رسید و خوشبختانه همچون بسیاری از میادین مهم برون مرزی یک سال اخیر، علیزاده پورنیا در بین نفرات اعزامی به جام ریاست جمهوری قزاقستان قرار دارد و یکی از کشتی‌گیرانی به شمار می‌رود که محمد بنا روی این کشتی‌گیر وزن ۷۴ کیلوگرم دارنده مدال طلای آسیا، نشان طلای جام جهانی، مدال طلای جهانی دانشجویان و برنز جام بین المللی آزوماش اوکراین در یک سال اخیر، برای مسابقات قهرمانی آسیا، جهان و جام جهانی سال ۲۰۱۳ حساب ویژه ای می‌کند.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcg.t9yrak97tpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما