شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۲۹
کد مطلب : 9851

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم برابر شهرداری آمل پیروز شد

قم نيوز : قم نیوز: تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در نخستین دیدار خود در چارچوب رقابت‌های بسکتبال با ویلچر قهرمانی سوپر لیگ باشگاه های کشور برابر شهرداری رینه آمل پیروز شد.
تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم برابر شهرداری آمل پیروز شد
به گزارش قم نیوز، در حالی که رقابت‌های بسکتبال با ویلچر قهرمانی سوپر لیگ باشگاه های کشور در گروه‌های اول و دوم مرحله مقدماتی از امروز در مرحله دوم با رقابت هشت تیم آغاز شده است، در آمل دیدارهای گروه نخست برگزار می‌شود.

تکرار پیروزی بسکتبالیست‌های قمی برابر نماینده آمل

بر اساس برنامه انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین کشورمان، تیم‌های ایثار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم، هیئت خوزستان، شهرداری رینه آمل و پیام ارتباطات اصفهان چهار تیم حاضر در گروه نخست مرحله نخست پیکارهای بسکتبال با ویلچر قهرمانی سوپر لیگ کشور هستند که هم‌اکنون دیدارهای آنها در آمل در جریان است.

در شرایطی که با پایان چهار مرحله رقابت چهار تیم حاضر در بازی‌های این گروه، سرانجام دو تیم راهی مرحله نهایی خواهند شد، تیم‌های شرکت‌کننده به شکل دوره‌ای با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا از بین این چهار تیم که همگی مدعی صعود هستند، دو صعودکننده مشخص شود.

اما در حالی که روز نخست بازی‌های گروه دوم مقدماتی بسکتبال با ویلچر سوپر لیگ کشور در آمل، تیم‌های ایثار قم و هیئت خوزستان برابر حریفان خود به برتری رسدند، این دو تیم خود را به عنوان تیم‌های مدعی صعود از این گروه به جمع صعود کننده‌ها به نیمه نهایی معرفی کردند.

بازی حساس تیم‌های بسکتبال با ویلچر ایثار قم و شهرداری رینه آمل امروز برگزار شد و علاقمندان زیادی از آن دیدن کردند و در نهایت این بسکتبالیست‌های جانباز و معلول قمی بودند که موفق به شکست حریف خود و کسب نخستین پیروزی در این گروه شدند.

صعود دو تیم از گروه نخست به نیمه نهایی بسکتبال با ویلچر کشور

بسکتبالیست‌های جانباز و معلول ایثار قم که هدایت آنها را سرمربی تیم ملی بسکتبال دانش‌آموزان کشورمان یعنی جواد شهره غلامی بر عهده دارد، در این دیدار جدال کاملا برتر و یکطرفه با تیم شهرداری رینه آمل داشتند و در نهایت با بهره‌گیری بهتر از موقعیت‌های خود موفق به کسب پیروزی شدند.

نتیجه این دیدار در پایان چهار تایم ۱۰ دقیقه‌ای با حساب ۷۱ بر ۵۱ به سود تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم رقم خورد تا شاگردان شهره غلامی در خاتمه دیدارهای روز نخست از مرحله دوم دیدارهای گروه اول مسابقات سوپر لیگ قهرمانی باشگاه های کشور به صدر جدول رده بندی بروند.

دیدارهای گروه نخست از مرحله مقدماتی مسابقات بسکتبال با ویلچر قهرمانی سوپر لیگ باشگاه های کشور امروز با انجام دو مسابقه ادامه می یابد و طی آن تیم ایثار قم به مصاف تیم هیئت خوزستان می‌رود و شهرداری رینه آمل با پیام مخابرات اصفهان مسابقه می‌دهد.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdce.n8objh8vz9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما