کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بوکسورهای قمی راهی مسابقات جوانان جهان می‌شوند

خبرگزاری فارس , 21 آبان 1391 ساعت 9:23

قم نیوز: بوکسورهای قمی ۱۵ روز دیگر به مسابقات بوکس قهرمانی رده سنی جوانان جهان در ارمنستان اعزام می‌شوند.


به گزارش قم نیوز،  ترکیب نهایی تیم ملی بوکس اعزام رده سنی جوانان کشورمان برای اعزام به مسابقات جوانان جهان در حالی صورت گرفت که بوکسورهای کشورمان حدود دو هفته دیگر راهی ارمنستان شده و در پیکارهای جهانی با حریفان خود از کشورهای مطرح مسابقه می‌دهند.

ترکیب نهایی تیم ملی بوکس رده سنی جوانان کشورمان در حالی مشخص شد که ۱۰ بوکسور برای اعزام به مسابقات جهانی انتخاب شدند تا تیم ملی به بهترین شرایط آمادگی دست یابد و در جدال با برترین‌های جهان موجب سربلندی بوکس کشورمان شود.

فدراسیون بوکس ۱۰ بوکسور اعزامی به رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان در کشور ارمنستان را معرفی کرد و بوکسورهای جوان در اوزان ۴۹، ۵۲، ۵۶، ۶۰، ۶۴، ۶۹، ۷۵، ۸۱، ۹۱ و به اضافه ۹۱ کیلوگرم مسافر این دوره از پیکارها هستند.

در بین نفرات منتخب کادر فنی تیم ملی جوانان محمد مردی در وزن منهای ۵۲ کیلوگرم و احسان خدایاری در وزن منهای ۶۴ کیلوگرم دو نماینده بوکس قم در تیم ملی هستند که مدافع عنوان قهرمانی کشور در سال جاری نیز به شمار می‌روند.

این دو بوکسور ارزنده دو تن از چهار مدال‌آور طلایی بوکس قم در مسابقات جوانان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بودند؛ رقابت‌هایی که تیر ماه سال جاری به میزبانی هیئت بوکس استان قم در سالن شهید حیدریان قم به انجام رسید و سرانجام تیم قم نخستین بار عنوان قهرمانی کشور را به خود اختصاص داد.

تیم ملی بوکس رده سنی جوانان کشورمان در حالی عازم رقابت‌های قهرمانی جهان می‌شود که قرار است اکبر احدی، مجتبی فرجی، ناصر طالبی و محمود فرج‌زاده به ترتیب به عنوان سرمربی، مربی و سرپرست تیم اعزامی را همراهی ‌کنند.

تیم ملی بوکس رده سنی جوانان کشورمان در حال حاضر آخرین مرحله اردوی آماده‌سازی خود را در شرایطی به میزبانی تهران برگزار می‌کند که اعضای این تیم بیش از ۱۰ روز است که در اردو به سر می‌برند و بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط فدراسیون بوکس، روز پنجم آذر ماه تهران را به مقصد ایروان پایتخت ارمنستان و میزبان پیکارهای جهانی ترک خواهند کرد.

انتهای پیام/115/


کد مطلب: 9859

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/9859/بوکسورهای-قمی-راهی-مسابقات-جوانان-جهان-می-شوند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir