قم نيوز : قم نیوز: در حالی که عربستان سعودی به دنبال بهره برداری جدیدی از منافقین و استفاده از آنها علیه جمهوری اسلامی با حمایت شدید مالی است، این سوال مطرح است که به چه دلیل فرزندان آیت الله منتظری، نواری پر از مطالب نادرست وی را در همین ایام منتشر کرده اند و علت این هم زمانی در همنوایی با منافقین چیست؟
چرا پیام صوتی آیت الله منتظری در حمایت از منافقین، اکنون منتشر شده است؟
سرویس حوزه‌های علمیه قم نیوز: شکست داعش در جبهه‌های مختلف از محور مقاومت و ناتوانی در نفوذ به ایران، سبب  باز تعریف استراتژی مقابله با ایران توسطعربستان سعودی شده است.

سیستم اطلاعاتی عربستان سعودی به قدیمی‌ترین گروه معارض جمهوری اسلامی، سازمان مجاهدین خلق (منافقین) روی آورده است که در جنایت‌های مختلفی علیه ایران دست داشته‌اند و مدتی نسبتاً طولانی در لیست گروه‌های تروریستی اروپا و آمریکا قرار داشته‌اند.

سخنرانی رئیس سابق دستگاه اطلاعاتی عربستان سعودی در تجمع سالانه MEK و دیدار محمود عباس با رئیس جمهور خودخوانده آن‌ها، مریم رجوی که از جمله تحولات آشکار دیپلماتیک بود، نشان دهنده، حمایت آشکار عربستان از این گروه است.

فعالیت مجدد حامیان داخل ایران  MEK
در این میان پروژه دیگری نیز کلید خورده است تا به جای رسیدگی به جنایات منافقین علیمه ملت ایران، این گروه طلبکار جلوه داده شود و حضور رسمی آن در پایتخت‌های اروپایی، توجیه شود.

در سال 1367 پس از حمله گسترده MEK به ایران که در روزهای نخست پس از قبول قطع نامه 598 شورای امنیت توسط ایران و با حمایت عراق رخ داد و به سختی شکست خورد، به دستور امام خمینی، رهبر سابق ایران، آن دسته از اعضای این گروه که در زندان بودند و همچنان هوادار این گروه تروریستی بودند، پس از طی روال قانونی و بازپرسی مجدد مبنی بر ادامه حمایت ایشان از MEK مجازات شده و حکم اعدام در مورد آنها اجرا گردید.

در آن زمان، منافقین در ساختار دفتر آیت الله منتظری نفوذ کرده بودند و از طریق ایشان سعی در جلوگیری از مجازات هواداران خود داشتند که در نهایت به نامه اعتراضی وی به رهبر انقلاب و متعاقباً عزل وی از قائم مقامی رهبری منجر شد.
در روزهای اخیر، فرزندان آیت الله منتظری که به رغم گذشت چندین سال از فوت وی، همچنان دفتر وی را در قم اداره می‌کنند، در اقدامی هماهنگ با حمایت‌های اخیر عربستان سعودی از MEK صوتی از وی را مبنی بر اعتراض به مجازات عوامل این گروه تروریستی منتشر کردند.

سؤالات زیر در این زمینه مطرح است که دقت در آنها، سبب رسیدن به طرحی کلی از اتفاقات ماه‌های اخیر می‌شود.

1.    چرا این فایل صوتی که گفته می‌شود در سال 1367 بیان شده است، اکنون و در آستانه تجدید حیات دوباره منافقین با حمایت عربستان سعودی منتشر شده است؟

2.    بسیاری از دست اندرکاران قوه قضائیه در زمان مجازات هواداران گروهک تروریستی MEK در 1367، کسانی هستند که در آن دوران از نزدیکان آیت الله منتظری به شمار می‌رفتند و در مجازات این افراد، لحظه‌ای تردید نکردند.

3.    در حالی که جنایات MEK در جهان ثابت شده است و به گفته خودشان بیش از 50 هزار نفر ایرانی اعم از غیر نظامی و نظامی را کشته‌اند، این حمایت از این گروه تروریستی چه معنایی دارد؟

در جمع بندی کلی این سؤالات و دیگر تحولات منطقه، فعال شدن مجدد MEK با پول عربستان سعودی برای پیگیری نقشه تجزیه ایران و ایجاد مشکلات امنیتی محرز شده است و حال باید دید واکنش ایران به این حمایت مستقیم سعودی از یک گروه تروریستی چیست.

انتهای پیام / 105
https://qomnews.ir/vdciu3a5.t1auq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما