سه شنبه ۲ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۴
کد مطلب : 41204

آقای استاندار، لطفا محدوده نقد را مشخص فرمایید!

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم در نشست خبری آغاز هفته دولت در قم، گله کرده است که نقدها باید منصفانه باشد و صرف طرح انتقاد، کار را به جای نمی‌رساند. حال این سوال مطرح است که چگونه نقدی باب میل ایشان است تا آن طور نقد کنیم تا گناه نقد غیر منصفانه به گردن ما نیفتد؟
آقای استاندار، لطفا محدوده نقد را مشخص فرمایید!
سروسی سیاسی قم نیوز: استاندار قم، جناب آقای صادقی که از مردان با تجربه دولت به حساب می‌آید روز گذشته در نشست خبری ابتدای هفته دولت از متنقدین دولت خواسته است تا حدود نقد را رعایت کنند و نقدشان سازنده و منصفانه باشد نه از روی غرض.

وی افزوده است که صرف طرح انتقاد، کار را به جایی نمی‌رساند.

با شنیدن این سخنان آقای استاندار ذهن من به سالها قبل و زمان مرحوم مدرس برگشت، پاسخ مرحوم مدرس به فرمانفرما که از انتقادات تند وی به خشم آمده بود، پاسخی مناسب به استاندار قم است که پس از سفر به چین و ناتوانی در تصمیم گیری هایی مهمی چون تعطیلی قم به سبب آلودگی بیش از حد هوا یا جلویگری از تاسیس نیروگاه حرارتی، از فشار منتقدین به تنگ آمده است.

در موردي که مدرّس نسبت به فرمانفرما انتقاد کرده و ایراد گرفته بود، فرمانفرما به وسیله‌ی یکی از دوستان مدرّس که با او نزدیک بوده، به مدرّس پیغام می‌دهد: خواهش می‌کنم حضرت آیت‌الله اینقدر پا روی محدوده من نگذارند.

مرحوم آیت الله مدرّس جواب می‌دهند که به فرمانفرما بگویید: حدود محدوده حضرت والا باید معلوم شود زیرا من هرجا پا می‌گذارم محدوده حضرت والاست.


حال استاندار قم مشخص کنند که حدود انتقاد و نقد از ایشان و عملکرد مسئولان دولتی استان چقدر است تا ما خبرنگارن و منتقدان، بدانیم کجا انتقاد کنیم و کجا دیگر نباید انتقاد کنیم!

آیا انتقاد از سفر بی حاصل به چین ایشان را ناراحت کرده است یا ناتوانی استانداری در تصمیم گیری برای حل معضلات زیست محیطی استان قم؟

لطفا این محدوده را به ما رسانه ها مکتوب اعلام کنند تا بالاخره تکلیف خودمان را بدانیم!
انتهای پیام / 105
https://qomnews.ir/vdcayuny.49n6w15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما