پنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۸
کد مطلب : 60516

لیلا حاتمی‌ها را دریابید

قم نيوز : موضع‌گیری اخیر لیلا حاتمی در خارج از کشور، دارای ابهامات فراوانی است و ذهن‌های کنجکاو را به این سمت کشانده است که احتمالا دستی در هدایت وی به این موضع‌گیری نقش داشته است، دستی که ردپای آن در برخی از جریانات گذشته و هل دادن هنرمندان به دامن ضد انقلاب نیز اکنون عیان است.
لیلا حاتمی‌ها را دریابید
به گزارش قم نیوز فیلم منتشر شده از بیانات ضد ملی خانم لیلا حاتمی را هر چند بار که مرور می‌کنی، بیشتر بر ابهامات می‌افزاید

برای کسی که چند سال در محیط های آکادمیک اروپایی زندگی و تحصیل کرده و از لهجه صریح و بیان جملات اولیه اش میتوان استنباط تسلط او به زبان انگلیسی را نمود، لکنت پیدا کردن مفتضحانه در بیان جملات آخر به نحوی که ساده ترین کلمات مشهورسیاسی و رسانه ای را نتوانست به زبان بیاورد از پشت صحنه های احتمالی قابل تأمل حکایت دارد .

 آیا او به دلایل مختلف تحت شانتاژ جهت خودفروشی های هویتی اینچنینی نبوده است؟ 

در شرایطی که همکاران به اصطلاح سلبریتی ایشان در تهران مجبور به اظهار نظر های سخیف و زود هنگام از فراز بام یا پنجره خانه میلیاردی شان بر درگیری های خیابان پاسداران میشوند که همه اطرافیانشان از اعلام غلط کردن های مکرر ایشان اطلاع میدهند و معلوم است به میدان کشیدن داعشی های ساکن سلطنت آباد !! کلید فتنه دامنه دار دیگری بود که خنثی شد.

آیا نباید  نگران  طیفی از به اصطلاح هنرمندان کشورمان باشیم که در آکواریوم های شکننده و فریبنده خود بزرگ بین ایشان را به بچه های لوس و ننر تبدیل کرده است!؟ 

لیلا حاتمی را درون مجموعه ای از خانواده اش، مادر و همسر و...ببینید آسیب پذیری های تهدید کننده اش را لحاظ کنید که حتی نگذاشتند سینمای خانوادگی اش را سرپا نگه دارد و آتش سوزی هوشمندانه ای پتک تهدید را بر سر او و منسوبین وارد کرد .

سرباز گیری عوامل دشمن در داخل جامعه هنری ما مسبوق به سابقه است و متاسفانه کارنامه زشتی در عرصه بین الملل از خود بجا گذاشته که متاسفانه روی سن رفتن آنها یا پا گذاشتن ایشان بر فرشهای قرمز بلافاصله با بالا کشیدن پرچم های بی هویتی و بی ریشه ای مترادف بوده و کمتر کسی است که از آسیب پذیری مزمن جامعه به اصطلاح هنری متمرکز در حوزه هنر هفتم مطلع و اندوهگین نباشد .


اگر در خاطرتان باشد پیرزن خواننده ای که داشت زندگی خود را می‌کرد، با چند تهدید و دستگیری فرزندش آنچنان وضعیتی برای او ایجاد کردند که یک سره از اروپا به عراق و اردوگاه اشرف رفت و موظف به اجرای کنسرت روی تانک بدنام ترین فرقه ایرانی شد! 

سلبریتی دیگری چگونه مجبور شد در حالی که هنوز غبار فتنه داعشی های سلطنت آبادی فروکش نکرده بود با عجله افاضات دیکته شده را بیان نماید؟

از لیلا حاتمی توقع ما لایطاق نداشته باشید ! 

با جریانی سر و کار دارید که فردی را  که سوابق دلیری و رشادت او را به چیفتن انقلاب مشهور کرده بود به موجودی زبون و آسیب پذیر در بیرون مرزها تبدیل کرد و به راحتی شکار موساد و جانیان ضد بشری گردید، به نحوی که حتی نظام از روایت زندگی او نیز ناتوان است .

لازم است ضمن اعلام بیزاری و برائت از عملکرد های اینچنینی ،تاکید شود تا فراموش نکنیم به هنگام فشار و درد، آسیب پذیرترین اندام یک پیکر حتی قوی و مقاوم، علائم ضعف و پیری از خود بروز می‌دهد. ولی نباید این اندام ضعیف و آسیب پذیرمان را در دسترس عوامل نفوذی دشمن برای مدیریت افکار و اندیشه هایشان قرار داد.

عرصه هنر هفتم ویژگی اصلی اش به صحنه بردن بازیگران و پنهان نگه داشتن بازی گردانان است. دقت ها لازم است تا نامحرمان در این وادی تاثیر گذار را پاکسازی کنیم، براساس اسناد و شواهد روشن ،شخصی که جزء دستگیر شدگان مهم ترین پرونده امنیتی در چند سال اخیر بوده، پس از آزادی در پشت صحنه فیلم سازی و مشاوره فیلمنامه ها فعالیت می کند و رد پای وی در عرصه هنر دیده می شود.

نقش آفرینی قطعی چنین مهره هایی  در پرونده  های مرضیه و گوگوش بر بسیاری اظهر من الشمس است، لیلا حاتمی ها و امثالهم را از گزند اینها دور نگهدارید تا هنرمندان و سلبریتی هایمان به ضد امکان تبدیل نشوند  و دشمن بیرونی را از طمع کردن به اینها ناامید گردانیم . این تذکر را جدی بگیرید .

انتهای پیام / عبدالله حسینی / 105
https://qomnews.ir/vdch-mn-.23nvzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما

چرا اسامی این نفوذی ها را نمیبرید؟