دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۸
کد مطلب : 60675

تاملی بر اظهارات اخیر جناب یونسی

قم نيوز : علی یونسی در مصاحبه ای با ایسنا شرحی تامل برانگیز از ماجرای زهرا کاظمی داده است که برخی از نکات آن نیازمند پاسخ است.
تاملی بر اظهارات اخیر جناب یونسی
تاملی بر اظهارات اخیر جناب یونسی
به گزارش قم نیوز تشخیص این که مصاحبه ایشان با ایسنا واقعی است یا متنی از قبل تهیه شده خیلی سخت نیست، اما به اعتبار اینکه رئیس دولت اصلاحات ایشان را یکبار وزیر دانشمند خطاب کرد، اصل را بر واقعی بودن مصاحبه قرار میدهیم!

پیام های کاملا عریان این مصاحبه را که عوام گل درشت و اهل رسانه آن را BOLD مینامند با هم مروری میکنیم:

• سازمان حرفه ای در تشخیص و اعلام جاسوسان، ضد جاسوسی وزارت اطلاعات است .

• چرا در کیس اخیر ( سید امامی و همدستانش ) غیر وزارتی ها ورود کرده اند؟

• با فضای جدید اینترنتی مرزهای محرمانه درنوردیده شده و دیگران نیازی به اطلاعات کویر و جنگل و راههای ما ندارند، باید باز تعریف کنیم که از چه مواردی باید حفاظت کنیم .

• در کیس مشابه ( زهرا کاظمی ) به تشخیص وزارت اطلاعات دولت اصلاحات او جاسوس شناخته نشد ولی اصرار سعید مرتضوی و تحویل پرونده به اطلاعات ناجا و اتفاقی که برای او در مسیر انتقال به باز داشتگاه موجب خوردن سر او به جدول خیابان پیش آمد و با توجه به اینکه او را به موقع به بیمارستان نبردند، ...... میتوانستیم حتی در دادگاه کانادا و با حضور وکیل کانادایی پرونده را مطرح کنیم و،......در حالی که هزینه سیاسی سنگینی به ج . ا .ا تحمیل کرد و خود دست اندرکاران پرونده برای همیشه متهم شناخته شدند!

• این کیس ( سید امامی ) را تحویل وزارت اطلاعات بدهندتا اعلام نظر قطعی نماید، نظر وزارت اطلاعات در اعلام اینکه اشتباه شده، مانع میشود تا یک مسئله و چالش جدید و بغرنج در حوزه افکار عمومی یا بین المللی برای جمهوری اسلامی ایجاد شود!
پیام کاملا روشن است : نباید به این پرونده ورود می شد، کیس پوچ است و تحویل مادهید تا رسما بی اساس بودن آن را اعلام کنیم والا چالش های جدید و بغرنج در حوزه افکار عمومی و بین المللی برای نظام ایجاد خواهد شد ! ما هم حاضریم احکام قضایی مان حتی در دادگاههای کشور های خارجی مورد رسیدگی قرار گیرد، کاپیتولاسیون مقبول است !!!!

باید شکرگزار صراحت ایشان بود، خیلی روشن و صریح تهدیدات را بیان فرموده اند.

قبل از تقدیم پاسخ های لازم به این پیشنهادات لازم است مروری اجمالی بر بعضی حوادث و اتفاقات امنیتی پس از انقلاب داشته باشیم تا حافظه افکار عمومی نسبت به آنها پاک شده تصور نشود :

1- در سال های ابتدایی شکل گیری انقلاب اسلامی مدیران امنیتی مستقر در نخست وزیری که هویت شان بر کسی پوشیده نیست  و از ارکان اصلی دولت های اصلاحات  و تدبیر و امید هستند، مجموعه ای از بازماندگان اداره کل هشتم ( ضدجاسوسی ساواک ) را که تخصص ایشان کار روی اتحاد جماهیر شوروی و بلوک شرق بود موظف به رصد توطئه های بلوک شرقی نموده بودند، بدون رقیب و مدعی!

اما مهمترین کیس جاسوسی بلوک شرق از طریق مراقبت و کنترل حزب توده توسط اطلاعات سپاه پاسداران که عناصر نفوذی آن تا بالاترین رده های نظامی در زمان جنگ نفوذ کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند که فرمانده وقت نیروی دریایی از جمله ایشان بود.

فراموش نمی کنیم که حضرت امام ( ره ) پس از این اقدامات خطاب به نیروهای اطلاعات سپاه عنوان بی بدیل و تکرار نشدنی سربازان گمنام امام زمان ( عج) را مطرح فرمودند . این پیام روشن و همیشگی از ناحیه مجاهدین موظف و آتش به اختیار خواهد بود که هیچگاه دست بسته و بی انگیزه ناظر بی تفاوتی بر اقداماتی که دستاورد های انقلاب اسلامی را تهدید میکنند نخواهند ماند.
جناب یونسی نقش مبصری را که همه را به خط میکند تا تدابیر اطلاعاتی ایشان را تمکین کنند بازی نکنید!

2- در همین کیس جاسوسی حزب توده جنابعالی لابد فراموش کرده اید که دادرس قضایی جوان دادگاه ارتش در آن دوران (جناب ادریسی) که شما او را خوب میشناسید! و رئیس ایشان چطور با تهدید دستگیری، مامورین اطلاعات سپاه را از پشت درب خانه کدام نفوذی های حزب توده باز گرداندند؟ روزی قطعا این موارد به اطلاع افکار عمومی خواهد رسید، جنابعالی چطور در آن مقطع طرفدار نظر کارشناسی اطلاعاتی دارای تخصص نبودید؟

3- نظریات شما در خصوص جابجایی ماموریت های مراقبتی و ضد اطلاعاتی که از آن ها با تعابیر گوشت وگربه ! و اینکه خارجی ها چه نیازی به اطلاعات کوه و راه و کویر ما دارند چون فاقد دیدگاههای کارشناسی امنیتی است و شبیه افاضات حضرتعالی در خصوص پرچم شیر و خورشید و شباهت خاخام ها ی یهودی با معممین اسلامی است بی پاسخ از آنها میگذریم، افکار عمومی تا انتهای چنین تحلیل های استراتژیکی را متوجه می شوند !

کاش روزی از کاندیدهای احراز پست وزارت اطلاعات علاوه بر تایید صلاحیت های عملیاتی و انگیزشی چهار تا سئوال از مبانی اطلاعات و ضد اطلاعات ،فرق خبر با اطلاع و گزارش عملیاتی کسب خبر و گزارش اطلاعاتی خبر می پرسیدند تا نصب وزرای حزبی بر سکانداری چنین ماموریتی ملی و هویتی منجر به چالشی جدی در حوزه افکار عمومی و بین المللی نگردد!

جناب یونسی تا مجموعه مستقلی موظف به پاسداری از ارکان امنیتی و اطلاعاتی کشور نباشد تا بحران آفرینی های مستمر و بی پایان خصم را رصد و تدبیر نماید، همین کامجویی های حزبی از شاهد دلربای اطلاعات و امنیت به نفع مقاصد حزبی ادامه دارد و وزیران حزبی نمیتوانند پاسدار این رسالت هویتی و تمدنی باشند، کما این که شما نبودید

4-در موضوع مهم ترین پرونده امنیتی نظام

در دوران وزارت خود آیا پاسخگوی صریح به اقداماتتان میتوانید باشید ؟ چه کسی بود درجلسه مسئولین نظام وقتی  این سوال که چرا از سعید امامی بی سیم کشف نشده!! نتوانست خللی در تصمیم قاطع نظام در ضرورت ریشه یابی و مرتبطین این کیس مهم نفوذی وارد کند اظهارداشت که اگر این پرونده متوقف نشود نمیتواند در مقابل حملات خمپاره ای به تهران به وظایف خود عمل نمایید؟!

شما نبودید که حتی علیرغم دستور رئیس جمهور وقت مبنی بر حمایت لجستیک همه جانبه از پرونده نه تنها بر تحریم و اعمال فشار بر معدود کارشناسان پرونده افزودید بلکه معاون وقت حفاظت وزارتخانه را بعدا به همین اتهام ( همکاری با پرونده) محاکمه و منتظر خدمت نمودید؟

شما نبودید که به محض مطرح شدن لیست جدید دستگیری های متعاقب شهادت سردار رشید صیاد شیرازی، کارشناسان جدیدی با حکم رئیس جمهور وارد پرونده کردید؟ حاضرید مردم بدانند 19 سال شما و همفکرانتان چه بلایی بر سر کارشناسان پرونده آوردید تا درس عبرتی برای همه باشد؟
آیا اجازه میدهید مردم بدانند کارشناسان تزریقی شما که این پرونده را به مدد بازپرسان تحمیلی دولت مشارکتی به بایگانی سپردند، از چه مواهب تشویقی برخوردار شدند: سفیر، استاندار، معاون وزیر و ......فکر میکنید برای همیشه اینها مخفی می مانند؟! اگر تدبیر نظام در شناسایی بذرهایی که این شبکه نفوذی در کشور پاشیده بود محقق میشد امروز شاهد این حجم از تجری خصم در برپایی غائله های ساعت به ساعت و غافلگیرکننده با هدف تجزیه کشور و فروپاشی تمدن اسلامی ایرانی بودیم ؟

5-تهدیدات لسانی امروز شما علیه پرونده سید امامی به چالشی کردن وضعیت نظام در افکار عمومی و بین المللی و بدنام کردن همیشگی دست اندر کاران پرونده، همان است که در مورد پرونده سعید امامی و شبکه ادمکش به اجرا درآوردید، حرف جدیدی نیست بله مخاطبین هم پیام شما را گرفتند.

امروز اگر خمپاره به پایتخت شلیک نمیشود چون داعشی های تشنه به خون فرزندان انقلاب تا پشت دیوار فلان دستگاه امنیتی در سلطنت آباد!! جلو آمده اند و دختران خیابانی بهائیت تا خیابان شاه رضا !! پیشروی کرده اند !

پیام شما روشن دریافت شد بر دلدادگان انقلاب است که پاسخ عملی این تهدیدات را تدبیر نمایند و منتظر ضربات بعدی باشند، خدا را چه دیدی او که با مکرخود همه دشمنان آشکار و پنهان را به وسط معرکه کشانده، حتما الطاف خفیه ای در پس این ناملایمات روزی ما نموده است .
                   
مکروا و مکر الله والله خیر الماکرین  
  6 اسفند 1396

انتهای پیام / عبدالله حسنی / ۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcdk909.yt0z56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما

مرحبا به شهامتتان با این مطلب خدا حفظتان کند