چهارشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۸
کد مطلب : 70841

آقای عبدی! چه کسانی مستحق خودکشی هستند؟

قم نيوز : عباس عبدی، اصلاح طلب پشیمان اخیرا در کانال تلگرامی خود نوشته است که طرفداران احمدی نژاد اگر خودکشی کنند، نباید آنان را سرزنش کرد این در حالی است که موضع گیری‌های احمدی نژاد به سبب طرد شدن وی از سوی طرفداران واقعی نظام است و در آینده نیز قطار طرفداران واقعی نظام، عباس عبدی‌ها و احمدی‌نژادهای دیگری را به بیرون پرتاب می‌کند تا لشگری خالص تر به قدس برد.
آقای عبدی! چه کسانی مستحق خودکشی هستند؟
قم نیوز - حمزه محمدی: موضع‌گیری‌های اخیر احمدی نژاد رابطه مستقیم با طرد شدنش از سوی طرفداران واقعی نظام دارد.

تکلیف حامیان فعلی احمدی نژاد که روشن است اما حامیان گذشته او اگر قرار بر "خودکشی"  و "قالب تهی" کردن باشد ابتدا یک مورد جهت حمایت از شما "دانشجوی خط امام بر تو درود بر تو سلام" را باید قبلا انجام داده باشند و  ده‌ها خودکشی بدلیل حمایت از بازرگان و بنی صدر و قطب زاده و یزدی و میرحسین موسوی و... در نوبت هستند . 

اما جناب عباس عبدی انقلاب اسلامی مردم ایران هر روز در مقابل آمریکای در حال زوال زنده‌تر شده  و در منطقه و جهان پرچم مرگ بر آمریکا را علی‌رغم جنایت‌ها و خیانت‌ها، محکم و استوار در دستان فرزندان انقلاب حفظ نموده  است، چنانکه توانسته راه پیمائی‌های چند ساعته  22 بهمن را به راه‌پیمائی چندین روزه  در کشوری که 8 سال با حکام قبلی‌اش جنگیده بود، گسترش دهد.

اگرقراربود دیروز با امثال شما (....)  کربلا را فتح کنیم تا به قدس برسیم، امروز خوشبختانه با افتادن پرده‌ها با برادران عراقی و سوری و افغانی و پاکستانی تا پشت دیوارهای بیت المقدس رسیده‌ایم و قطعا و یقینا در آینده نیز احمدی نژادها و عباس عبدی‌های دیگری  از این قطار خودشان را به بیرون پرت خواهند کرد تا لشکری خالص‌تر  به قدس برسد.

انتهای پیام / ۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcjvoea.uqeyxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما