کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ویژه برنامه سالروز ولادت امام حسن عسکری (ع) پخش می شود

خبرگزاری فارس , 8 اسفند 1390 ساعت 9:03

قم نیوز: مدیر کانال ندای اسلام از پخش ویژه برنامه سالروز ولادت امام حسن عسکری (ع) از این کانال خبر داد.


به گزارش قم نیوز، سیدحامد حسینیان با اشاره به پخش ویژه برنامه سالروز ولادت امام حسن عسکری (ع) اظهار کرد: این ویژه برنامه ۳۰ دقیقه‌ای با کارشناسی حجت‌الاسلام رضوان ارسطو از کانال ندای اسلام پخش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این ویژه برنامه که از ساعت ۹ و ۴۵ دقیقه تا ۱۰ و ۱۵ دقیقه یازدهم اسفند از این کانال پخش می‌شود کارشناس برنامه درباره جایگاه و منقبت این امام گرانقدر به سخنرانی می‌پردازد.

مدیر کانال ندای اسلام با اشاره به موضوعات مورد بحث در ویژه برنامه ولادت امام حسن عسکری (ع) گفت: در این برنامه به مباحثی از زندگی این امام بزرگوار مانند بیوگرافی، زمان به امامت رسیدن امام حسن عسکری (ع)، شرایط سخت سیاسی زمان این امام بزرگوار و ... پرداخته می‌شود.

وی یادآور شد: همچنین یکی از موضوعات مهم مورد بحث در ارتباط با امام حسن عسکری (ع) آماده‌سازی مردم برای غیبت امام زمان(عج) و اجرای سیستم وکلا در سراسر بلاد مسلمین بوده که در این ویژه برنامه به آن پرداخته می‌شود.

حسینیان خاطرنشان کرد: نهضت علمی در دوران یازدهمین پیشوای شیعیان و شاگردان این امام بزرگوار نیز در پایان برنامه برای شنوندگان تبیین می‌شود.

وی به دیگر برنامه کانال ندای اسلام به مناسبت به ولادت امام حسن عسکری(ع) اشاره کرد و افزود: اعجاز حسین در برنامه حدیث روز Hadith of the Day نیز روایتی از امام حسن عسکری (ع) را بیان کرده و به تشریح آن می‌پردازد.

برنامه کانال ندای اسلام از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی رادیو ندای اسلام به آدرس www.coiradio.com و پخش ماهواره‌ای برنامه‌ها در ماهواره هاتبرد با فرکانس۱۲/۴۳۷ GHz با ۲۷۵۰۰ قابل دریافت است.

انتهای پیام/ ۱۰۳


کد مطلب: 5061

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/5061/ویژه-برنامه-سالروز-ولادت-امام-حسن-عسکری-ع-پخش-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir