کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حاجی عبدالهی:

بارها گفتیم به داد نوجوانان برسید/نوجوانان را به مسئولین نزدیک تر کرده ایم

قم نگار , 25 آذر 1394 ساعت 8:03

قم نگار: دبیرکل همایش نقش نوجوانان در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی گفت: همایش نقش نوجوانان در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، تاکنون سه دوره برگزار شده است.


به گزارش قم نگار، اشکان حاجی عبدالهی،دبیرکل همایش نقش نوجوانان در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران گفت:همایش نقش نوجوانان در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، تاکنون سه دوره برگزار شده است که در هر دوره،استقبال زیادتری نسبت به دوره های گذشته صورت گرفته است.

وی در رابطه با دوره چهارم این همایش عنوان کرد:هر روز با پیام های متعددی از سوی نوجوانان و جوانان روبه رو می شویم که در رابطه با تاریخ همایش سوال می کنند ولی با توجه به شرایط موجود،مشخص نیست که دوره چهارم امسال برگزار شود و نشود.


حاجی عبدالهی مطرح کرد:این دبیرخانه تمام اقداماتش خود جوش بوده است ولی ادارات مختلف هیچگاه ما را تنها نگذاشته اند و حامی ما بوده اند که باید از این ارگانها بالخصوص رسانه ملی و شبکه هدهد تشکر کرد.

دبیر همایش نقش نوجوانان در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی افزود:در طول این سالها جلسات متعددی با مسئولین ارشد و تصمیم گیر داشتیم که مطالبات را مطرح کردیم و در تمام این جلسات نوجوانان و جوانان نیز حضور داشتند.

وی خاطر نشان کرد:ما ارتباط بسیار نزدیک خوبی با مسئولین اجرایی و قانون گذار کشور داریم ولی ما همیشه نقش یک پیشنهاد دهنده را داشتیم،زیرا اداره یا ارگان خاصی نیستیم و فقط سعی کرده ایم کمک کننده باشیم.
ایشان ادامه داد:در جلساتی که داشته ایم همواره این موضوع تکرار شده است که باید به داد نوجوانان رسید و واقعا در حوزه نوجوانان کم کاری زیادی صورت گرفته و این قشر آینده ساز فعلا مورد توجه قرار نگرفته اند.

این فعال فرهنگی گفت:امیدواریم که اقدامات ما نتیجه بخش بوده باشد و به شعارمان که نزدیک کردن نوجوانان به مسئولین بوده است،عمل کرده باشیم.

 
این تهیه کننده تلویزیون در پایان عنوان کرد:به مناسبت ماه ربیع اول،کانون اندیشه سازان زنده رود راه اندازی شد و این دبیرخانه از این پس زیر نظر این کانون کارهای خود را پیگیری می کند و این کار می تواند پتانسیل این دبیرخانه را بیشتر کند.

انتهای پیام/۱۳۷


کد مطلب: 35309

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/35309/بارها-گفتیم-نوجوانان-برسید-مسئولین-نزدیک-تر-کرده-ایم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir