چهارشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۱۰
کد مطلب : 29978
منبع : عصر امروز

دخالت دولت در انتخابات مجلس، شعار اعتدال و تدبیر رنگ باخت!

قم نيوز : قم نیوز: متاسفانه سابقه دخالت احزاب خودساخته از سوی دولت‌ها در انتخابات مجلس، همانند سایر سیئات دیگر از زمان دولت سازندگی! و با تاسیس حزب کارگزاران صورت پذیرفت که البته‌‌ همان موقع اقدام خلاف قانون آنان از سوی رهبر معظم انقلاب مورد بازخواست قرار گرفت.
دخالت دولت در انتخابات مجلس، شعار اعتدال و تدبیر رنگ باخت!
به گزارش قم نیوز، در حالی به دومین سال ریاست دولت تدبیر و امید بر امورات جامعه نزدیک می‌شویم که شعار اعتدال و تدبیر هنوز معنا نشده به فراموشی سپرده شد!

بنا بر این گزارش پس از اقدام انتخاباتی و خلاف قانون معاون اول رییس جمهور و توجیه آن توسط سخنگوی دولت شائبه تلاش دولت برای تشکیل مجلسی فرمایشی و دولتی قوت گرفته است.

به گزارش خبرنگار ما یادمان نرفته که اکثر اعضای دولت فعلی در جریان انتخابات مجلس نهم به دولت پیشین انتقاد می‌کردند که نباید کار انتخاباتی کرد ولی ظاهرا همه آن حرف‌ها و حدیث‌ها فقط برای جنجال انتخاباتی بوده و بس، زیرا خود حضرات اکنون به شتاب در حال فراهم کردن مقدمات ورود احزاب خودساخته دولتی در انتخابات مجلس آینده هستد!

همچنین در برههٔ دو ساله گذشته که تا کنون هنوز برای شعار اعتدال تبیین و تشریحی از سوی دولتیان صورت نگرفته است {زیرا برخورد خشن و دور از ادب با منتقدین در دو سال گذشته و انواع تهدیدات آنان نشان داد که همه شعارهای قشنگ فقط برای انتخابات بوده و بس} باید گفت که‌‌ همان شعارهای فریبنده نیز دیگر رنگ باخته است زیرا قوه‌ای که قرار است مجری باشد خود درصدد بازی سازی برای دیگران می‌باشد.

هر چند جای یک سئوال نیز از اعضای دولت تدبیر و اعتدال نیز وجود دارد و آنهم اینکه با کارنامه ننگینی که حزب کارگزاران و اعضای آن در انتخابات ۸۸ از خود بجای گذاشتن آیا حضور در جمع آن‌ها و قرار انتخاباتی در محلی دولتی، با شعار اعتدال و تدبیر همخوانی دارد؟

متاسفانه سابقه دخالت احزاب خودساخته از سوی دولت‌ها در انتخابات مجلس، همانند سایر سیئات دیگر از زمان دولت سازندگی! و با تاسیس حزب کارگزاران صورت پذیرفت که البته‌‌ همان موقع اقدام خلاف قانون آنان از سوی رهبر معظم انقلاب مورد بازخواست قرار گرفت.
این اقدام خلاف آنان در دولت اصلاحات با تاسیس حزب غیر مشروع مشارکت پیگیری شد و این حزب سراسر فتنه و توطئه در ایران اسلامی فقط باعث چند دستگی و طمع دشمنان به ایران شد و در لوای شعار زیبای ایران برای همه ایرانیان، منافقان و معاندان آنچه در مجلس ششم و انتخابات ۸۸ نباید رقم می‌زدند رقم زدند.

اما مهم‌ترین چالش و سئوالی که رییس جمهور محترم باید به آن پاسخ بگویند این است که چه لزومی دارد قوه مجریه در روند انتخابات دخالت نماید و آن را بنحوه دلخواه تعیین نماید؟

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcevo8w.jh8ofi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما