چهارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۵۰
کد مطلب : 31549
قم نیوز گزارش می‌دهد

حضور دایی و پایان کار مربیان بومی در کادر فنی صبای قم

قم نيوز : قم نیوز: با حضور علی دایی در رأس کادر فنی تیم فوتبال صبای قم، تغییر و تحولات در نیمکت صبا آغاز شد و به پایان کار مربیان بومی در کادر فنی صبا انجامید.
حضور دایی و پایان کار مربیان بومی در کادر فنی صبای قم
به گزارش قم نیوز، به‌غیر از مهدی تارتار که سرمربی پیشین تیم فوتبال صبای قم بود تمامی اعضای سابق کادر فنی تیم فوتبال صبا از ترکیب این تیم کنار گذاشته شده‌اند.

علی دایی با حضور در صبا یار غار خود و برادرش محمد دایی را به‌عنوان دستیار خود منصوب کرد و سپس نوبت به محمدرضا مهران پور، نادر باقری و ژلکو میاچ کروات رسید تا وارد کادر فنی تیم فوتبال صبا شوند.

در این که علی دایی قلباً خواستار حضور مهدی تارتار در نیمکت صبا بوده یا خیر نیز شک و شبهه وجود دارد، اما اینکه تارتار بپذیرد سرمربی‌گری صبا را رها کند و در همان تیم و زیر نظر یک مربی دیگر، دستیار باشد بسیار عجیب بود.

به غیر از مهدی تارتار که با این فرآیند عجیب و غریب در صبا ماندنی شد، دیگر خبری از حسین پاشایی، اکبر محمدی تازه‌وارد، ناصر بختیاری زاده و مهدی رضایی در صبا نیست و این بازیکنان در انقلاب علی دایی از نیمکت صبا محو شدند.

در همین حال باشگاه صبا که تلاش می‌کرد، خود را اندکی از زیر تیغ تیز انتقادات به قلع‌و‌قمع نیروهای بومی برهاند، تلاش کرد تا علی دایی را مجاب کند که ناصر بختیاری‌زاده را در کادر فنی حفظ کند که این تلاش‌ها تاکنون بی‌نتیجه بوده است.

موج تغییرات و حذف نیروهای بومی تا جایی پیش رفته که برخی از اعضای کادر پشتیبانی صبا نیز در شرف تغییر هستند و علی دایی ظاهراً قصد دارد به‌طور کامل نیمکت و اطرافیان باشگاه صبا را تغییر دهد.

در این میان هنوز تکلیف مدیرعامل و اعضای کادر مدیریتی و اداری باشگاه صبای قم نیز هنوز مشخص نیست و در صورتی که انتقال صبا به هواپیمایی زاگرس و حمایت این مجموعه حقوقی از صبا رسماً اعلام و نهایی شود آنگاه باید منتظر تشکیل هیئت‌مدیره جدید و تعیین مدیرعامل جدید باشیم.

پایان دوره کاری عباس جهان‌بینی در صبا به‌معنای ایجاد تغییرات عمده در بدنه صبا است و باید دید آیا جهان‌بینی و اطرافیان وی حتی با تغییرات در عالی‌ترین سطح باشگاه نیز در این باشگاه می‌مانند یا جهان‌بینی نیز همانند محمدرضا کشوری‌فرد میز ریاست باشگاه صبا را تحویل نفر بعدی می‌دهد.

تغییر در مدیران باشگاه صبا نیز با نحوه برخورد باشگاه صبا و راهبرد این باشگاه در قبال بازیکنان، مربیان و نیروهای پشتیبانی بومی این باشگاه نسبت مستقیم دارد و یا سبب تحول مثبتی در این زمینه می‌شود و یا در حالت نزدیک‌تر، صبا را از همین چند سانتی‌متری که به سوی بومی‌سازی حرکت کرده بود به جای اول باز می‌گرداند.

مسئولان باشگاه صبا پیش از این بارها در زمینه تغییرات تدریجی در صبا به سود قم و القای هویت قمی به این باشگاه سخن گفته‌اند اما باید دید تغییرات کلان مدیریتی و تزریق منابع مالی به این باشگاه تا چه اندازه به سود فوتبال قم و جامعه ورزشی استان قم است.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcb9sbf.rhb8apiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما