چهارشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۰
کد مطلب : 32370
گزارش/

فروش فیلم محمد رسول الله در قم از مرز ۳۰۰ میلیون ریال گذشت

قم نيوز : قم نگار: سینماهای استان قم همزمان با روزهای نخست اکران فیلم سینمایی محمد رسول‌الله(ص) شاهد استقبال پرشور مردم قم از این فیلم است.
فروش فیلم محمد رسول الله  در قم از مرز  ۳۰۰ میلیون ریال گذشت
به گزارش قم نگار، همزمان با روزهای نخست اکران فیلم سینمایی محمد رسول‌الله(ص) شاهد استقبال پرشور مردم قم از این فیلم هستیم. سینماهای استان قم پس از مدت‌ها شاهد حضور پرشور مردمی بوده و استقبال خوبی از این فیلم سینمایی در ژانر مذهبی صورت گرفته است.

زمزمه این روزهای مردم از بحث‌های سیاسی و اقتصادی تغییر کرده و مکالمات مردمی بیشتر سمت و سویی فرهنگی به خود گرفته است. عده‌ای به روایت دیده‌ها و شندیده‌های خود از فیلم محمد رسول‌الله(ص) می‌پردازند و با این اقدام خود سبب ترغیب دیگران به تماشای آن می‌شوند، عده دیگری هم از تصمیم خود برای رفتن به سینما خبر می‌دهند.

اکران محمد رسول‌الله(ص) در سینما وتوس و تربیت قم
محمد رسول‌الله(ص) در دو سینمای وتوس و تربیت قم در حال اکران است. سینما وتوس قم از ساعت ۱۱ صبح تا ۳۰ دقیقه بامداد و در ۹ سانس و سینما تربیت در ۳ سانس از ساعت ۱۷ تا ۲۳ شب به اکران این فیلم می‌پردازد.

فیلم سینمایی محمد رسول‌الله(ص) بار دیگر نشان داده در صورتی که فیلمی در خور و متناسب با شان اسلام و مذهب در کشور ساخته شود، می‌تواند مخاطبان را به خود جلب کند. استان قم نیز مانند همه کشور این روزها آشتی دوباره ای با سینما داشته است.

در ساعات اکران محمد رسول‌الله(ص) درقم شاهد حضور همه اقشار از پیر و جوان در سینماها هستیم. خیابان‌های اطراف سینماها در ساعات اکران شلوغ‌تر شده و ورودی سینماها جمعیت زیادی را به خود می‌بیند.

علی حبیبی نوجوان ۱۵ ساله‌ای است که به‌همراه دوستان خود به سینما آمده و دلیل خود را اینگونه بیان می‌کند: در دوران ابتدایی و در مدرسه همیشه سوالاتی در مورد زندگی پیامبر (ص) داشتم.

وی می‌گوید: همیشه می‌خواستم در مورد این موضوع که همزمان با تولد پیامبر (ص) چه اتفاقاتی افتاده است و یا سپاه ابرهه چگونه نابود شده است بدانم اما نمی‌توانستم به نتیجه‌ای برسم. همین موضوع سبب شد با دوستانم به سینما بیاییم و این فیلم را ببینیم.

علی رضوی دانشجوی رشته فیزیک در دانشگاه قم و طلبه جوانی است که در مورد دلایل خود برای حضور در سینما این گونه می‌گوید: علاوه بر این که دیدن دوران کودکی پیامبر اسلام(ص) برایم جذابیت داشت و به دنبال ظهور آنچه تاکنون آموخته‌ام هستم، معتقدم باید از این فیلم حمایت بیشتری صورت گیرد.

استقبال از این فیلم در قم روز به روز افزایش می‌یابد تا جایی که احتمال استقبالی تاریخی از طولانی‌ترین فیلم سینمایی ایران وجود دارد.

محمد رسول‌الله(ص) جلوه بصری از پیام‌آور رحمت
محسن حسینی پدری است که به همراه خانواده و دو فرزند خود به سینما آمده است‌، در مورد فیلم می‌گوید: برای فرزندانم از مهربانی و عطوفت پیامبر اکرم (ص) زیاد تعریف کرده بودم. اما این تعاریف در حدی نبود که بتوانم توضیح جامعی به آن‌ها داده باشم. به همین دلیل با خانواده به سینما آمده‌ایم و امیدوارم این فیلم بتواند جلوه صحیحی از پیامبر را در ذهن کودکان من شکل دهد.‌

کاظم رضوانی مسئول واحد سمعی و بصری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به استقبال خوب و رو به رشد این فیلم در قم اظهار داشته است: در روزهای نخست اکران این فیلم در قم شاهد فروش بیش از ۳۰۰ میلیون ریالی بوده‌ایم که آمار امیدوارکننده‌ای هستیم.

وی بابیان اینکه در این فیلم دوران کودکی پیامبر اکرم (ص) به تصویر کشیده شده است بیان کرد: مهربانی و معرفت پیامبر اکرم(ص) در این فیلم به تصویر کشیده شده است.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdce7x8x.jh8wfi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما