چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۲
کد مطلب : 86267
منبع : وب سایت پخش تهران

بهترین روشویی خانگی را از کجا می‌توان تهیه کرد؟

قم نيوز : با فروشگاه پخش تهران بهترین روشویی را برای خانه خود انتخاب کنید.
بهترین روشویی خانگی را از کجا می‌توان تهیه کرد؟
خرید روشویی دستشویی به عنوان خرید یکی از مصالح اولیه در دکوراسیون داخلی آپارتمان ها و خانه های مسکونی اهمیت زیادی دارد. از دو منظر اصلی می توان خرید روشویی توالت را بررسی کرد. یک دسته از مشتریان این کالای ساختمانی، صاحبان خانه و آپارتمان های مسکونی هستند که می خواهند سرویس های بهداشتی و روشویی های قدیمی خود را با مدل‌ های جدیدتر و زیباتر، جایگزین کنند. این دسته از مشتریان در نهایت به یک یا دو سرویس کامل از روشویی توالت نیاز خواهند داشت.

دسته دیگر از مشتریانی که برای خرید روشویی دستشویی اقدام می‌کنند در حقیقت، پیمانکاران ساختمانی هستند که برای تامین مصالح اولیه دکوراسیون داخلی پروژه های خود نسبت به خرید عمده روشویی توالت و مجموعه سرویس کامل نظیر انواع شیر توالت و سیستم های لوله کشی آن اقدام می نمایند.

توجه به دکوراسیون داخلی حمام و سرویس های بهداشتی امروزه بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است. طراحان و معماران، فضای قابل توجهی را به این دو مکان اختصاص می دهند، بنابراین با استفاده از تجهیزات و کالاهای ساختمانی مانند انواع روشویی دستشویی و شیر توالت می توان نمای این قسمت را در ساختمان به صورت جذاب، مدرن و بسیار شیک جلوه داد.

انواع مدل ها و سبک های جدید که برای روشویی دستشویی ارائه شده است که توسط آنها، راه حل های کلاسیک را با انتخاب جسورانه به سبک مدرن، ارائه شده و در نهایت، یک محصول منحصر به فرد برای مصرف کننده تولید می گردد. مولفه های زیادی در طراحی انواع روشویی توالت و شیر روشویی و کالاهای ساختمانی مشابه مورد توجه قرار دارند. زیبایی ظاهری محصولات، دوام و استحکام و تنوع در مدل و طرح، عواملی هستند که میزان استقبال از یک یا چند محصول را افزایش یا کاهش خواهند داد.

انتخاب یک روشویی دستشویی برای نصب در حمام
 یکی از گزینه هایی که به خرید یک روشویی دستشویی مناسب  نیاز دارد، سرویس بهداشتی داخل حمام است. طراحی های داخلی که برای آپارتمان های امروزی در نظر گرفته شده است در قسمتی از حمام، یک مکان را برای نصب یک روشویی توالت در نظر می‌گیرند. در این قسمت، توجه به موقعیت نصب لوله های آب و فاضلاب و شیوه نصب روشویی دستشویی، مکان قرار گرفتن سینک اصلی و مدل روشویی توالت به دقت مشخص می شود. به طور مثال در یک طراحی صرفاً باید از روشویی دستشویی به صورت رومیزی استفاده کرد و به این ترتیب لوله کشی به صورت توکار نصب می شود.
 در حالت دیگر انتخاب روشویی مناسب برای حمام از مدل های ایستاده و پایه دار انجام می گیرد؛ در این حالت بخشی از لوله کشی در قسمت مربوطه، از پشت پایه روشویی عبور می کند.

خرید روشویی دستشویی
یکی از جذاب ترین ایده ها که برای طراحی و تولید انواع روشویی دستشویی مناسب برای نصب در حمام ارائه شده است، سرویس کامل روشویی کابینت دار به همراه آینه های زیبا می باشد. این سرویس ساختمانی را در طرح ها و مدل های مختلف با قیمت های متفاوت می توانید در بازار جستجو کنید. مطابق با هر سلیقه و هر دکوراسیون داخلی و همچنین هماهنگ با کاشی های حمام می توانید یکی از انواع روشویی دستشویی به همراه  شیرآلات مربوطه را خریداری کنید.

توجه به مواد اولیه در ساخت روشویی دستشویی در خرید روشویی دستشویی
زمانی که قصد خرید روشویی برای حمام و سرویس بهداشتی را دارید باید دقت کنید که کالای ساختمانی دقیقاً از چه مواد اولیه تهیه شده‌اند. با توجه طراحی روشویی توالت و مکان نصب شیر توالت و سایر شیرآلات، ممکن است طرح های اولیه با مواد اولیه متفاوت از سوی سازنده این محصولات ارائه شود.
قیمت خرید روشویی دستشویی با توجه به نوع و مدل محصول متفاوت است. ممکن است یک محصول، وزن سبک تر و مدل های جذاب تری داشته باشد و در مقابل، محصول دیگر از نظر وزنی بسیار سنگین بوده و کیفیت خوبی نداشته باشند.  محصولات دسته دوم به راحتی آثار لکه و جرم را به خود می گیرند.
برخی از محصولات روشویی، از سرامیک ها که متداول ترین مواد اولیه برای ساخت محصولات سرویس بهداشتی هستند  ساخته شده ‌اند. این کالای ساختمانی، تقریباً ارزان‌ قیمت است اما محدودیت های خاص خود را دارد.

دسته دیگری از انواع روشویی دستشویی از سنگ مرمر ساخته شده است. این محصولات بسیار گران قیمت هستند اما طرح های ظریف و مینیمالیستی را در دکوراسیون داخلی به وجود می‌آورند. در برخی دیگر، از مواد اولیه مانند شیشه ها، سنگ های معدنی و رزین برای ساخت روشویی توالت استفاده می‌شود که البته هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارد.

** اگر قصد خرید روشویی دستشویی و شیر توالت یا  روشویی کابینت دار در مدل ها و طرح های متنوع را دارید پیشنهاد می کنیم با مرکز پخش تهران، برترین تولید کننده کالای ساختمانی برای سرویس های بهداشتی، حمام و آشپزخانه تماس حاصل کنید. بهترین محصولات، با کیفیت بالا و قیمت مناسب برای مصرف کنندگان عزیز در نظر گرفته شده است.
https://qomnews.ir/vdciyrav.t1aqq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما