چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب : 86366

خرید هود و اجاق گاز با کیفیت را کجا انجام دهیم؟

قم نيوز : همانطور که می دانید قلب خانه های ما آشپزخانه ها هستند برای این که منزل در زمان پخت و پز بوی غذا نگیرد از هود استفاده می شود که دارای ویژگی و تنوع فراوان هستند. شما برای خرید هود حتما اولین فاکتوری که در نظر می گیرد قیمت آن می باشد البته برای خرید هود ارزان نیز همین مورد نیز از عوامل مهم محسوب می شود.بنابراین اگر قصد خرید هود را دارید این مطلب را مطالعه کنید.
خرید هود و اجاق گاز با کیفیت در سایت پخش تهران
خرید هود و اجاق گاز با کیفیت در سایت پخش تهران
 انواع خرید هود ارزان
در قسمت بالا ذکر کردیم که هود ها دارای انواع مختلفی هستند البته هود های شومینه ای و مورب نسبت به  هود های آشپزخانه دارای قیمت ارزان تری هستند،در واقع می توان گفت هود های زیر کابینتی از این دو نوع نیز ارزان تر هستند که دیگر استفاده چندانی از آن ها نمی شود.
 
انواع برند هود
 مسلما عامل دیگری که در قیمت خرید هود تاثیر گذار است برند هود می باشد که نقشی اساسی در قیمت هود ارزان و هود گران دارد.خرید هود با برند خارجی قیمت بسیار بالایی دارد اما با پیشرفت هایی که در کشور صورت گرفته تولید داخلی قابلیت رقابت با سایر برند های خارجی را دارد.با این وجود در ایران هر چقدر برند یک هود معروف و مطرح باشد مسلما قیمتش بالا خواهد بود.
 
تعداد موتور هود
 به هنگام خرید هود اگر به دنبال ارزان ترین هستید طبیعتا هود های تک موتوره ارزان تر هستند و به نسبت هود های چند موتوره دارای قیمت بیشتری هستند.
   
ویژگی های اضافی خرید هود
 
هود آشپزخانه برای این به کار گرفته می شود که بتواند بخار، بو و دود را از ساختمان خارج کند. پس اگر خصوصیتی به هود اضافه گردد مسلما در قیمت آن تاثیر خواهد داشت. برای مثال هود های پیشرفته ی برخی از برند ها دارای  قابلیت اکسیژن سازی دارند،ولی نباید این انتظار را از هود ارزان قیمت داشت زیرا این خصوصیت را ندارند. پس اگر هود ارزان می خواهید توقع ویژگی خاصی را نداشته باشید.

فیلتر هود
 فیلتر هایی ارزان قیمتی چون آلومینیومی وجود دارند که در اکثر هود های مختلف به کار برده می شوند این نوع از فیلتر ها را می توان با دست شست و حتی با ماشین ظرفشویی می توانید آن را بشورید و کاملا هم تمیز می شوند و مجدد می توانید از آن استفاده کنید.
با توجه به توضیحات داده شده هود آشپزخانه انواع مختلفی دارد و به چند دسته کلی تقسیم می شود:
  1. هود شیبدار 2. هود مخفی 3. هود شومینه ای 4. هود زیر کابینتی 5. هود جزیره
در ادامه به توضیح برخی از انواع آن می پردازیم که در زمان خرید هود ارزان در مورد بعضی از ویژگی های آن آشنایی داشته باشید.
1. هود شیبدار: این مدل از هود مثل هود شومینه ای عملکرد دارد البته با نقاط ضعف و با قدرت مختلف.این نوع از هود های شیبدار یک عیب دارند و آن هم مکش کمتر است اما مزایایی هم دارد که دارای موتوری قدرتمند و صدای کمتر است.
2. هود های مخفی: در اکثر آشپزخانه های منازل امروزی طراحی به گونه ای انجام می شود که هود در کابینت به طور مخفی قرار می گیرد اما صدای زیاد این هود ها و بی کیفیت بودنش از جمله معایب آن محسوب می شود، اما در زیباتر کردن آشپزخانه شما بسیار کمک خواهد کرد.
3. هود های شومینه ای : این نوع از هود ها طوری طراحی شده اند که به شکل یک قیف برعکس می باشند  که می توان روی سقف و گاهی دیوار نصب کرد. به علت این که از جنس فلز هستند به راحتی تمیز می شوند، از جمله مزایای آن می توان : نوع موتور، کاهش صدا، قدرت در مکش، تنوع و زیبایی در طراحی نمودن بدنه،جهت تنظیم کردن قدرت مکش و دور موتور دارای بورد الکترونیکی،دارای صفحه نمایش الکترونیکی و سنسور هوشمند برای تشخیص دادن دود اشاره کرد.
خرید هود
 
 
منبع : وب سایت فروشگاه لوازم خانگی پخش تهران
 
https://qomnews.ir/vdciqpav.t1aqq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما