سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب : 39117
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم:

توسعه سه‌گانه قم با استعدادیابی و توجه به رده‌های پایه بیشتر می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیر کل ورزش و جوانان استان قم اجرای برنامه‌های جامع و علمی در زمینه استعدادیابی از رده‌های سنی پایه را یکی از راهکارهای مهم برای رشد و توسعه ورزش سه‌گانه قم دانست بر اولویت قرار دادن آن تاکید کرد.
توسعه سه‌گانه قم با استعدادیابی و توجه به رده‌های پایه بیشتر می‌شود
به گزارش قم نیوز، حسن عابدی ظهر امروز در مجمع سالیانه هیأت ورزش‌های سه‌گانه استان قم با ابراز رضایت از عملکرد این هیأت ورزشی، تصریح کرد: موفقیت‌های کسب شده باید تداوم استمرار یابد و این هیأت باید نگاه ویژه‌ای به مسائل و برنامه‌های فرهنگی داشته باشد.

وی با تقدیر از از مجموعه هیأت ورزش‌های سه‌گانه استان قم، در ادامه خواستار اجرای برنامه‌های متنوع و جدید برای جذب نوجوانان و جوانان مستعد ورزش قم به سمت و سوی ورزش به ویژه رشته سه‌گانه شد و افزود: ویژگی بارز و مشخصه اصلی این هیأت ورزشی صداقت، صمیمیت و اخلاص عوامل آن در امور اجرایی است که در موفقیت‌های به دست آمده بخش قهرمانی و توسعه همگانی آن واضح و نمایان است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم با تاکید بر اینکه استعدادیابی از رده‌های سنی پایه در اولویت فعالیت‌های این هیأت ورزشی قرار بگیرد، بیان کرد: با توجه به ارزیابی‌های صورت گرفته توسط کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان، هیأت سه‌گانه قم در جایگاه خوبی در بین هیئت‌‌های ورزشی قرار ندارد.

وی خاطرنشان کرد: البته امیدوارم از سوی کادر اجرای این هیأت ورزشی، برنامه‌ریزی جامع‌تری در امور مختلف به ویژه در بخش مربوط به استعدادیابی از رده‌های سنی پایه صورت بگیرد تا در کمیت و کیفیت ورزشکاران و همچنین اعزام‌ها به مسابقات مختلف رشد و توسعه بهتر و بیشتری را شاهد باشیم.

عابدی با اشاره به افتتاح پایگاه قهرمانی شماره دو ورزش قم به عنوان گامی برای توسعه ورزش این استان، افزود: شایسته است برای بسط و گسترش رشته‌های ورزشی مختلف تلاش موثرتری برای جذب حامیان مالی بخش خصوصی و خیرین ورزش‌یار انجام شود.

وی راجع به نیاز ورزشکاران بخش بانوان هیأت سه‌گانه قم به تمرین در فضایی غیر از ورزشگاه یادگار امام (ره)، عنوان کرد: با توجه به شرایط فرهنگی قم، با محدودیت مکانی در زمینه ورزش بانوان روبه‌رو هستیم و به این ویژگی فرهنگی هم افتخار می‌کنیم اما به ما اجازه دهید فضای امنی برای تمرین بانوان ورزشکار فراهم کنیم.

عابدی تصریح کرد: قبول داریم که دوری راه از ورزشگاه یادگار امام برای ورزشکاران بانوی ما مشکل است اما فضای خوبی در این ورزشگاه برای بانوان ورزشکار مهیا شده و حتی وسیله ایاب و ذهاب از سوی واحد بانوان این اداره کل فراهم شده و تلاش ما بر این است که در آینده فضای امن و فرهنگی و شایسته ورزش بانوان با اعتباری که امیدواریم در آینده جذب شود در مرکز شهر ایجاد کنیم.

گفتنی است: در پایان این مجمع برخی از اعضای مجمع سالیانه هیأت ورزش‌های سه‌گانه استان قم به بیان نقطه‌نظرات خود پیرامون مشکلات و موانع موجود در راستای پیشرفت و توسعه ورزش سه‌گانه پرداختند، ضمن اینکه از مدیر کل ورزش و جوانان قم خواستار اختصاص بودجه و امکانات بیشتری به این هیأت ورزشی شدند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdca06ne.49no615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما