يکشنبه ۷ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : 41367
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

مميزي املاك مناطق يك، ۴ و ۶ شهر قم اجرا مي‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدير ستاد مميزي املاك شهرداري قم گفت: مميزي املاك مناطق يك، چهار و ۶ در دست بررسي است كه پس از بررسي وارد فاز مناقصه و اجرا مي‌شود.
مميزي املاك مناطق يك، ۴ و ۶ شهر قم اجرا مي‌شود
به گزارش قم نيوز، محمد بهرامي با اشاره به اجراي طرح مميزي املاك در قم اظهار كرد: مميزي املاك مناطق يك و ۶ در دست بررسي است و پس از بررسي وارد فاز اعلام مناقصه و جمع‌آوري اطلاعات مي‌شوند و مميزي املاك منطقه چهار در حال برگزاري مناقصه است.

وي خاطرنشان كرد:‌ مميزي املاك دو محله از منطقه سه آغاز شده است و اكنون در حال برداشت اطلاعات املاك واقع در اين منطقه هستند.

مدير ستاد مميزي املاك شهرداري قم با بيان اينكه برداشت ميداني اطلاعات منطقه هفت در مراحل پاياني مي باشد، گفت: اكنون در حال برداشت برخي از مكان‌هاي باقيمانده مي باشيم و سپس وارد فاز كنترل براي تأييد اطلاعات خواهند شد.

وي با اشاره به انجام مميزي املاك منطقه پنج به عنوان پايلوت گفت: هيچ اطلاعاتي از نظر كاربري، تعداد املاك احداث شده و نقشه از اين منطقه در دسترس نبود، پس از اينكه مميزي در منطقه پنج به پايان رسيد، مي‌توان از اطلاعات و آمار موجود استفاده كرد.

وي يادآور شد: كاربري‌هاي مسكوني، تجاري و اداري، ميزان زمين، ‌ساختمان و فضاي سبز و درخت‌كاري در مميزي املاك تعيين مي‌شود، اكنون در حال استخراج اطلاعات و اعلام نتيجه مميزي منطقه پنج براي مردم ساكن اين منطقه هستيم.

بهرامي با بيان اينكه با اجراي مميزي املاك بانك اطلاعاتي شهر كامل مي‌شود، گفت: با توجه به اهميت اين امر زمان انتظار مالك براي درخواست در شهرداري كاهش پيدا مي‌كند، زيرا اطلاعات در دسترس شهرداري است.

وي ضمن ابراز رضايت از همكاري مردم در اجراي مميزي املاك گفت: از شهروندان تقاضا مي‌شود در زمينه جمع‌آوري اطلاعات مميزي املاك همكاري داشته باشند،‌ منفعت نهايي اين امر به مردم مي‌رسد و اطلاع‌رساني به آنها صورت مي‌گيرد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdca0eny.49n6i15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما