پنجشنبه ۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب : 49927
منبع : خبرگزاری فارس
عضو هيأت علمي مؤسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني:

شركت در راهپيمايي روز قدس مايه دلگرمي رزمندگان اسلام است/آمريكایی‌ها در حمايت از رژيم صهيونيستي با یکدیگر مسابقه مي‌دهند

قم نيوز : قم نیوز: عضو هيأت علمي مؤسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني گفت: شركت امت اسلامي در سطح جهان در راهپيمايي روز قدس مي‌تواند مايه دلگرمي، اميد و استقامت براي رزمندگان اسلام و مدافعان حرم باشد.
شركت در راهپيمايي روز قدس مايه دلگرمي رزمندگان اسلام است/آمريكایی‌ها در حمايت از رژيم صهيونيستي با یکدیگر مسابقه مي‌دهند
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام محمد جواد نوروزی با بیان اینکه بدون تردید موقعیت کنونی بسیار حساس است اظهار کرد: حساسیت این امر سبب می‌شود امت اسلامی با نشاط و فعالانه در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: روز قدس در سال جاری پس از سفر رئیس جمهور آمریکا به منطقه اتفاق می‌افتد که تلاش کردند ناتوی عربی را ایجاد کنند. در شرایط کنونی از طرفی شاهد پیروزی‌های درخشان در جبهه مقاومت سوریه و عراق هستیم و از سویی دیگر شاهد قدرت‌نمایی نظام جمهوری اسلامی در تحولات اخیر هستیم.

عضو هیأت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی با اشاره به تحولات منطقه گفت: تحولات در جبهه مقاومت و نظام سلطه و استکبار به گونه‌ای است که شرکت امت اسلامی در سطح جهان در روز قدس می‌تواند مایه دلگرمی، امید و استقامت برای رزمندگان اسلام و مدافعان حرم باشد.

وی خاطرنشان کرد: نظام سلطه تلاش می‌کند مواضعی در زمینه حفظ رژیم صهیونیستی اتخاذ کند با توجه به اینکه این رژیم در دل دنیای اسلام واقع شده و کامیابی اسلام در مدیریت کلان نظام اسلامی در جمهوری اسلامی شاهد این امر هستیم که نظام سلطه تفرقه در دنیای اسلام را پیگیری می‌کند.

وی یادآور شد: در سال‌های اخیر دولت‌های عرب به طور آشکار از صهیونیست ها حمایت کردند بنابراین ملت‌های اسلامی برای تضعیف این کار باید به طور طبیعی به صحنه آیند و امیدواریم در روز قدس پاسخ این اقدامات نظام سلطه را بدهند.

استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: دولت‌های آمریکا با یکدیگر در حمایت از رژیم صهیونیستی مسابقه می‌دهند و این امر سبب شده هر سال بخشی از بودجه نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی از سوی دولت آمریکا و مالیات‌دهندگان تأمین شود.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdca0ony.49nou15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما