چهارشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۵
کد مطلب : 30477
منبع : روابط عمومي و امور بين الملل مسجد مقدس جمكران
معاون فرهنگي مسجد مقدس جمكران عنوان كرد

استفاده از ابزارهاي نوين تبليغي براي اشاعه موضوعات فرهنگي

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگي مسجد مقدس جمكران با تاكيد بر استفاده از فناوري ها و ابزارهاي كلان در اشاعه موضوعات فرهنگی گفت: در اين زمينه هرگز غفلت نكرده‌ايم و سعي مي‌كنيم در انتقال مفاهيم قرآني و مسائل فرهنگي از ابزارهاي نوين تبليغي استفاده كنيم.
استفاده از ابزارهاي نوين تبليغي براي اشاعه موضوعات فرهنگي
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام ابراهيمي در تبیین برنامه‌هاي معاونت فرهنگي مسجد مقدس جمکران اظهار داشت: معاونت فرهنگي مجموعه اي است كه تلاش مي‌كند در راستاي نشر معارف قرآن و عترت، به ويژه فرهنگ انتظار و مهدويت خدمات مختلفي و متنوعی را به عموم علاقه مندان به ویژه نمازگزاران مسجد مقدس جمکران ارائه كند.

وي افزود:علاوه بر اين هدف كلان، ما به دنبال ايجاد فضايي مناسب با ارائه الگويي فرهنگي و تربيتي جهت ترويج، تببين و تعميق مفاهيم و آموزه هاي قرآن و عترت هستيم.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: اگر بخواهيم به اين هدف والا و مقدس دست پيدا كنيم، ضمن اينكه بايد در راستای آگاه ساختن مردم به تكاليف ديني و شرعي حرکت کنیم، بايد از تمام ظرفيت ‌ها و ابزارهای موجود در راستاي قرار گرفتن بندگان خدا در مسیر عبوديت و بندگي بهره برده و در زمینه ايجاد شناخت، معرفت و انس با آخرين ذخيره الهي گام برداریم.

حجت‌الاسلام ابراهيمي با اشاره به برنامه‌هاي معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران در زمينه موضوعات قرآني بیان کرد: در اين معاونت، در حوزه قرآن آنچه كه مد نظر داريم برنامه‌ريزي، مديريت و همچنين هدايت و ساماندهي فعاليت هاي قرآني در سطوح و جنبه های متعدد، برای گروه های سنی مختلف است.

وي افزود: در اين راستا علاوه بر ارتقای كمي برنامه ها به دنبال كيفي سازي نیز هستیم كه به همين منظور از متخصصان توانمند و مجرب و کارشناسان خبره موضوعات قرآني دعوت به همکاری و همفکری و ارائه طرح و نظر کرده ایم.

حجت‌الاسلام ابراهيمي گفت: در حوزه آموزش قرآن كريم ضمن اينكه برگزاري كارگاه هاي قرآني را مد نظر داريم، به دنبال ترغيب و تشويق آحاد مردم نسبت به آشنايي و انس با قرآن كريم هستيم و برنامه ریزی کردیم تا با برگزاري نمايشگاه ها، محافل و جشنواره هاي قرآني به اين نتيجه برسيم.

معاون فرهنگي مسجد مقدس جمكران در پایان با تاكيد بر استفاده از فناوري ها و ابزارهاي كلان و به روز در انتقال مفاهیم قرآنی به مخاطبان، خاطر نشان کرد: در اين زمينه هرگز غفلت نكرده‌ايم و سعي مي‌كنيم در انتقال مفاهيم قرآني و مسائل فرهنگي از ابزارهاي نوين تبليغي استفاده كنيم.

انتهاي پيام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdca0yne.49nw015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما