دوشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب : 40458
منبع : خبرگزاری فارس

700 آشپز در جشنواره غذای قم شرکت کردند

قم نيوز : قم نیوز: 700 آشپز در جشنواره غذای قم با هدف ترویج غذاهای سنتی، سالم و رقابت کیفی سازی در مجتمع‌های پذیرایی و هتل‌ها به مدت سه شب شرکت کردند.
700 آشپز در جشنواره غذای قم شرکت کردند
به گزارش قم نیوز، دبیر تجاری و صنعتی جشنواره غذای قم  با اشاره به اینکه این جشنواره از سوم تا پنجم مرداد ماه سال جاری با رقابت آشپزها در حال اجراست گفت: این آشپزی در دو بخش خانگی و تجاری و صنعتی فراخوان شد و آشپزها با ثبت نام در این جشنواره شرکت کردند.

جواد جلالی‌نژاد افزود: این جشنواره در سه مرحله با رقابت و داوری اساتید مجرب صورت می گیرد و بعد از اعلام نتایج به بیش از 30 آشپز برتر لوح جشنواره اهدا می‌شود.

وی هدف از جشنواره را ایجاد رقابت و معرفی غذاهای سنتی و سالم برشمرد و گفت: هدف از برگزاری این جشنواره ترویج تغذیه سالم، معرفی غذاهای سالم و سنتی و رعایت رژیم غذایی متناسب با شرایط سنی هر فرد است.

دبیر تجاری و صنعتی جشنواره غذای قم ادامه داد: ملاک داوری جشنواره پخت غذاهای سنتی با ویژگی‌هایی از جمله کم چرب، کم نمک و آب پز بودن، کیفیت، مزه، تنوع و تعادل با معیارهای تغذیه سالم و غذاآرایی است.

وی خاطر نشان کرد: این جشنواره با مجوز اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم و مشارکت مرکز علمی کاربردی صنایع دستی استان قم، انجمن مجتمع‌های گردشگری و پذیرایی، انجمن هتلداران و با مدیریت مجتمع پذیرایی آرتا تا پنجم مردادماه سال جاری ادامه دارد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcaayny.49nwm15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما