دوشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : 46803
منبع : خبرگزاری فارس
سرپرست مدیریت آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران خبر داد

برگزاری ۱۳ جنگ قرآنی در ایام نوروز

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست مدیریت آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران از برگزاری 13 جنگ قرآنی همزان با ایام نوروز در مسجد مقدس جمکران خبر داد.
برگزاری ۱۳ جنگ قرآنی در ایام نوروز
به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، مجید سلیمیان در خصوص برنامه‌های ویژه نوروز اظهار کرد: برنامه‌هایی که برای ایام نوروز در مسجد مقدس جمکران برای زائران نوروزی تدارک دیده ‌شده در سه محور کلی کارگاه‌های آموزشی، برنامه‌های ویژه کودک و نوجوان و برنامه‌های مرکز دارالقرآن است.

سرپرست مدیریت آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران با اعلام برپایی ۱۷ غرفه مربوط به کارگاه‌های آموزشی افزود: برگزاری کارگاه‌های کوتاه‌مدت با موضوع مهدویت، خانواده موفق، چالش‌های فضایی مجازی و تغذیه سالم در مدت تعطیلات نوروزی برای زائران و مسافران از جمله برنامه‌های آموزشی این مدیریت در ایام نوروز است.

وی همچنین از رونمایی از نرم‌افزارهای آموزشی خبر داد و گفت: در این ایام از پنج نرم‌افزار با محور مهدویت رونمایی شده و ۳۵ عنوان بروشور بین زائران توزیع می‌شود.

سلیمیان برنامه‌های گروه سنی کودک و نوجوان را ویژه دانست و تصریح کرد: در مرکز گل نرگس ویژه‌ برنامه‌های نمایشی با محور صله‌رحم و ارتباط با امام زمان(عج) اجرا خواهد شد و نماز جماعت ویژه این گروه سنی در تمام‌ روزها برپا شده و بسته‌های فرهنگی با محتوای حجاب و ایثار و فداکاری بین کودکان توزیع می‌شود.

وی از اجرای ۱۳ جنگ قرآنی در دارالقرآن مسجد مقدس جمکران خبر داد و خاطرنشان کرد: دو محفل قرآنی با حضور قاریان بین‌المللی و کارگاه‌های ویژه قرآنی نیز در این ایام برپا خواهد بود.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcaeany.49niw15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما