شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 51186
منبع : خبرگزاری فارس
قائم‌مقام شهردار قم:

ترویج امر به معروف و نهی از منکر باید در جامعه نهادینه شود

قم نيوز : قم نیوز: قائم‌مقام شهردار قم از پیش‌بینی فضاهای تبلیغاتی برای ترویج امر به معروف و نهی از منکر خبر داد و گفت: امر به معروف در جامعه اسلامی بسیار حائز اهمیت می باشد و باید در جامعه نهادینه شود
ترویج امر به معروف و نهی از منکر باید در جامعه نهادینه شود
به گزارش قم نیوز، ابراهیم معتمدی در دیدار اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم با شهردار، با تاکید بر اینکه نقش مردم باید در مساله امر به معروف و نهی از منکر مشخص شود گفت: در حوزه امر به معروف و نهی از منکر باید نقش سایر دستگاههای دولتی مشخص شود تا بتوان از برخی مشکلات جلوگیری کرده و برنامه‌ریزی جامعی داشته باشیم.

وی با تاکید بر جایگاه ارزنده بسیج، سخنرانان و طلاب و روحانیون در ترویج امر به معروف و نهی از منکر افزود : باید برای هر بخش از کاری که در خصوص امر به معروف و نهی از منکر می‌خواهیم انجام دهیم برنامه داشته باشیم.

معتمدی با تاکید بر ساماندهی فضاهای تبلیغاتی محیطی شهر گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده مقرر گردیده در چهار نوبت در سال فضاهای لازم برای تبلیغات محیطی امر به معروف و نهی از منکر را در شهر فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه پیگیر نصب 100 دستگاه تلوزیون شهری در قم هستیم گفت: سعی داریم بخشی از این فضاها را نیز به امر به معروف و نهی از منکر اختصاص دهیم.

قائم مقام شهردار قم با اشاره به تبلیغات محیطی در پارک‌ها در خصوص امر به معروف و نهی از منکر افزود: کارهای لسانی و تبلیغاتی و جنگ‌های مختلف برای بحث امر به معروف در حال انجام است.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcai6nm.49n6a15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما