يکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۵
کد مطلب : 27066
هفته پنجم لیگ برتر فوتسال

ماهان تندیس قم به پنجمین پیروزی پیاپی خود دست یافت

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتسال ماهان تندیس قم با کسب پیروزی برابر پایا سازه تبریز به پنجمین برد پیاپی خود در لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور دست یافت.
ماهان تندیس قم به پنجمین پیروزی پیاپی خود دست یافت
به گزارش قم نیوز، رقابت‌های فوتسال لیگ بر‌تر کشور امروز با انجام چند مسابقه برگزار شد که در یکی از این بازی‌ها در قم، تیم ماهان تندیس قم، پایا سازه تبریز را شکست داد.

در این مسابقه که در سالن ۲۰۰۰ نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد سرخپوشان ماهان تندیس قم در حالی به دیدار حریف آذربایجانی رفتند که در هر ۴ بازی گذشته خود پیروز شده و صدر جدول را در اختیار داشتند.

در این مسابقه ماهان تندیس در نیمه نخست ۲ بار توسط علیرضا وفایی و سعید قاسمی تیرک دروازه پایا سازه را به لرزه درآورد و روی چیپ زیبای علیرضا وفایی و ضربه تمام کننده محمد کرمانی به گل نخست رسید و با همین گل نیمه نخست را با پیروزی به پایان برد.

در نیمه دوم پایاسازه به گل تساوی بخش رسید اما محمد کرمانی بار دیگر دروازه پایاسازه را فرو ریخت و همین بازیکن در ادامه با ضربه‌ای دیدنی و سرضرب، هت تریک خود را کامل کرد.

سپس نوبت به علیرضا وفایی رسید تا در مصافی تک به تک با دروازه‌بان پایاسازه به شکلی دیدنی توپ را از روی بدن وی به گل چهارم ماهان تبدیل کند و در ‌‌نهایت میثم ایلانلو گل پنجم ماهان را به ثمر رساند.

گلی که پایاسازه در دقایق پایانی نیمه دوم به ثمر رساند نتوانست مانع از شکست تبریزی‌ها شود و در ‌‌نهایت ماهان با پیروزی ۵ بر ۲، ضمن ادامه روند پیروزی‌های متوالی خود، صدرنشینی خود را تثبیت کرد.

با نتایجی که امروز در لیگ بر‌تر فوتسال رقم خورد، نزدیک‌ترین تیم به ماهان تندیس ۱۵ امتیازی، مس سونگون ۱۱ امتیازی است و تیم‌های دبیری تبریز و صنایع گیتی پسند اصفهان با ۱۰ امتیاز در رده‌های سوم و چهارم جدول رده بندی ایستاده‌اند.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdcaiwnu.49n0i15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما