يکشنبه ۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : 42096
منبع : خبرگزاری تسنیم
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم:

۲ خانه ورزش روستایی در استان قم راه‌اندازی می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل ورزش وجوانان استان قم گفت: ایجاد ۱۱ خانه ورزش روستایی یکی از فعالیت‌هایی بود که اداره‌کل با تاسیس و تجهیز آن گامی در جهت ورزش همگانی برداشته و ۲ خانه ورزش روستایی دیگر در دست احداث است.
۲ خانه ورزش روستایی در استان قم راه‌اندازی می‌شود
به گزارش قم نیوز، مجمع سالیانه هیئت پزشکی ورزشی قم ظهر امروز با هدف بررسی عملکرد این هیئت در یک سال گذشته با حضور رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی ایران به‌عنوان رئیس مجمع و حسن عابدی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم به عنوان نائب رئیس مجمع برگزار شد.

حسن عابدی اظهار داشت: راه اندازی مراکز درمانی جهت ارائه خدمات پزشکی به ورزشکاران که از سوی هیئت پزشکی ورزشی استان به انجام رسیده است جای تقدیر دارد.

وی گزارش ارائه شده توسط گلفشان رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان قم را مورد تقدیر قرار داد و افزود: بروشورهای علمی که در دست تدوین است از جمله های کاربری بسیار خوبی است که مبتلابه زیادی دارد و امیدواریم هر چه سریعتر تدوین و اجرا شود.

مدیرکل ورزش وجوانان استان قم عنوان کرد: در مورد طرح‌های پژوهشی که در حوزه آقایان و بانوان در حال انجام است می تواند در جهت تامین سلامتی جامعه نقش موثری دارد.

عابدی تصریح کرد: تجلیل از باشگاه‌های برتر در حوزه افزایش آمار بیمه و پزشک یاران برتر در انجام مسابقات توسط هیئت پزشکی کار بسیار خوب و بزرگی بود و شایسته است حضور پزشک‌یاران در مسابقات و اعزام آن‌ها به مسابقات ورزشی جدی گرفته شود تا شاهد کاهش آسیب در بین جامعه ورزشی باشیم.

وی عنوان کرد:‌ نظارت بر سلامت اماکن ورزشی در بازرسی اداره‌کل با همکاری هیئت پزشکی ورزشی از جمله فعالیت‌های انجام شده مثبت است و توجه ویژه به توابع و حمایت از آن‌ها باید به‌طور خاص پیگیری و خدمت‌رسانی شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم ادامه داد:‌ ایجاد 11 خانه ورزش روستایی یکی از فعالیت‌هایی بود که اداره کل با تاسیس و تجهیز آن گامی در جهت ورزش همگانی برداشته و 2 خانه ورزش روستایی دیگر در دست احداث است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcaiwny.49nuo15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما