سه شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۰
کد مطلب : 38875
منبع : خبرگزاری مهر

دوره مربیگری B کنفدراسیون فوتبال آسیا در قم آغاز شد

قم نيوز : قم نیوز: دوره مربیگری درجه B کنفدراسیون فوتبال آسیا با حضور ۲۴ مربی در قم آغاز به کار کرد.
دوره مربیگری B کنفدراسیون فوتبال آسیا در قم آغاز شد
به گزارش قم نیوز، این دوره مربیگری، پیشرفته‌ترین دوره مربیگری پیش از دوره مربیگری A محسوب می‌شود که برگزاری آن در قم کم نظیر است و ۲۱ مربی از قم و ۳ مربی از سایر استان‌ها در آن حضور دارند.

این دوره آموزشی با تدریس غلامرضا جهانی مدرس دوره مربیگری بدنسازی سطح یک آسیا در قم برگزار می‌شود و شرکت کنندگان در این دوره آموزشی به مدت ۱۸ روز در ۲ نوبت صبح و عصر زیر نظر مدرسان خود علوم نوین مربیگری فوتبال را فرا می‌گیرند.

این در حالی است که این دوره آموزشی مورد تأیید کنفدراسیون فوتبال آسیا است و با دوره مربیگری B که به طور معمول در نقاط مختلف کشور برگزار می‌شود تفاوت داشته و یک رده از آن بالاتر است.

بر این اساس شرکت کنندگان در این دوره آموزشی به صورت تئوری و عملی آموزش‌های به روز مربیگری را فرا می‌گیرند و هر ۲ بخش نظری و عملی در ورزشگاه تختی قم برگزار می‌شود.

برگزاری ارزان قیمت دوره مربیگری B

رئیس هیئت فوتبال استان قم در حاشیه برگزاری این دوره آموزشی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این که برگزاری دوره مربیگری B کنفدراسیون فوتبال آسیا یک فرصت برای مربیان قمی است گفت: هزینه برگزاری این دوره برای شرکت کنندگان حداقل ممکن است.

کریم بهرامی گفت: به طور معمول دوره‌های مربیگری B کنفدراسیون فوتبال آسیا چیزی بین ۳ تا ۳ و نیم میلیون تومان برای هر مربی هزینه دارد اما ما این دوره را در قم با ۲ میلیون تومان برای هر مربی برگزار کردیم.

وی افزود: برگزاری دوره مربیگری B کنفدراسیون فوتبال آسیا یک فرصت برای فوتبال قم است اما نگرانی ما بابت این مسئله است که مربیان ما پس از اخذ مدرک بیکار نباشند و از علم مربیگری خود برای رشد فوتبال قم استفاده کنند.

بهرامی بیان داشت: فوتبال قم به حضور مربیان علمی در بدنه تیم‌ها به ویژه تیم‌های پایه نیاز دارد و این که یک مربی با درجه مربیگری بالا در یک تیم پایه حضور داشته باشد نه تنها غیر منطقی نیست بلکه اصل فوتبال بر این اساس استوار است که بازیکنان پایه زیر نظر بهترین مربیان به شکل اصولی آموزش ببینند.

بهرامی تصریح کرد: هیئت فوتبال استان قم در سال‌های اخیر اهتمام ویژه‌ای به امر آموزش داشته و موفقیت‌های اخیر فوتبال قم در بخش پایه مرهون رشد علمی مربیان و تلاش‌های بی شائبه مربیان فوتبال قم است و هیئت فوتبال استان قم نیز از هیچ کوششی در این راه دریغ نکرده است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcamane.49na015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما