سه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۳
کد مطلب : 27345
رئیس هیئت کونگ فو خبر داد:

کونگ فوکاران قم قهرمان کشور شدند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی قم از قهرمانی تیم کونگ فوی قم در مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور به میزبانی کرمانشاه خبر داد.
کونگ فوکاران قم قهرمان کشور شدند
محمد خان احمدی اظهار کرد: تیم کونگ فوی قم با کسب بیشترین مدال طلا، قهرمان مسابقات کونگ فو و هنرهای رزمی بزرگسالان کشور شد و ۳ سهمیه حضور در تیم ملی را به دست آورد.

وی گفت: رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان کشور بعد از ظهر امروز در رشته کونگ‌فو با حضور ۲۹۰ شرکت کننده از ۲۷ استان و در قالب ۲۹ تیم به پایان رسید و تیم کونگ فوی قم با ۳ طلا قهرمانی کشور را به دست آورد.

رئیس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی قم افزود: تیم کونگ فو و هنرهای رزمی قم با ترکیبی از ۸ کونگ‌فوکار در این مسابقات حضور یافت و در ‌‌نهایت با یک مدال طلا و ۳ سهمیه حضور در تیم ملی به کار خود در این رقابت‌ها خاتمه داد.

خان احمدی بیان کرد: تیم اعزامی هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی قم به مسابقات قهرمانی کونگ فوی کشور در کرمانشاه صبح شنبه در پایان این مسابقات، موفق به کسب ۳ مدال طلا شد و نمایندگان با این موفقیت در فهرست نفرات فراخوانده شده به اردوی تیم ملی نیز قرار گرفتند.

وی عنوان کرد: نتایج مسابقات کشوری کونگ‌فو و انتخابی تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی در حالی مشخص شد که سجاد قربانی از تیم هیئت قم در وزن منهای ۷۸ کیلوگرم با شکست تمامی حریفان موفق به کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی شد.

رئیس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی قم ابراز کرد: همچنین علی قادری و قاسم مهدوی دیگر اعضای تیم اعزامی هیئت قم با درخشش در این پیکار‌ها و عملکرد مثبت خود از سوی کمیته استعدادیابی فدراسیون کونگ‌فو به اردوی تیم ملی راه یافتند.

خان احمدی تصریح کرد: ترکیب تیم کونگ فوی استان قم را در این مسابقات در وزن منهای ۵۴ کیلوگرم مجید مهاجر، در وزن منهای ۵۸ کیلوگرم علی قادری، در وزن منهای ۶۳ کیلوگرم سجاد نوروزی و در وزن منهای ۶۸ کیلوگرم حسن قراگوزلو تشکیل دادند.

وی خاطرنشان کرد: در وزن منهای ۷۳ کیلوگرم قاسم مهدوی، در وزن منهای ۷۸ کیلوگرم سجاد قربانی، در وزن منهای ۸۸ کیلوگرم جواد سپهرکیا و سرانجام در دسته به اضافه ۹۳ کیلوگرم امید کتابی دیگر اعضای تیم کونگ فوی استان قم بودند در حالی که مربیگری تیم کونگ فوی قم اعزامی به مسابقات قهرمانی کشور را رضا نشلجی بر عهده داشت و سرپرستی این تیم بر عهده علی قنبری بود.
https://qomnews.ir/vdcamenu.49n0y15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما