يکشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : 46515
منبع : خبرگزاری فارس
معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهردار قم خبر داد

خرید تجهیزات جدید برای آتش‌نشانی تا 6 ماه آینده

قم نيوز : قم نیوز: معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهردار قم از خرید تجهیزات و لوازم جدید برای آتش‌نشانی تا 6 ماه آینده خبر داد.
خرید تجهیزات جدید برای آتش‌نشانی تا 6 ماه آینده
به گزارش قم نیوز، سیدامیر سامع شنبه شب در دویست و بیست و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر قم که به ریاست ولی‌الله بیاتی در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با اشاره به لایحه دو فوریتی شهرداری برای اخذ مصوبه خرید تجهیزات و لوازم آتش‌نشانی اظهار کرد: برای توسعه امکانات و تجهیزات آتش‌نشانی 10 میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات سفر رهبری اختصاص داده شده و 20 میلیارد هم شهرداری برای تجهیز به این مبلغ اضافه کرد.

وی با تاکید بر اینکه در مرحله اول خرید تجهیزات آتش‌نشانی 13 میلیارد تومان امکانات خریداری شد خاطرنشان کرد: در مرحله دوم سعی داریم تجهیزات دیگری را خریداری کرده و امکانات آتش‌نشانی را به مرحله استاندارد برسانیم.

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهردار قم با اشاره به نوسانات قیمت ارز بیان کرد: با توجه به تغییر قیمت ارز کمی صبر کردیم تا بتوانیم با قیمتی بهتر تجهیزات بیشتری خریداری کنیم.

وی خاطرنشان کرد: حالا با قیمتی مناسب تجهیزات مورد نیاز مشخص شده است و حدود 13.8 میلیارد تومان تجهیزات انتخاب شده که سعی داریم آن‌ها را خریداری کنیم.

سامع با اشاره به این لایحه گفت: با این مصوبه سعی داریم از ردیف امسال استفاده کرده و تجهیزات را توسعه دهیم.

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهردار قم افزود: با تصویب شورای شهر ابلاغ صورت خواهد گرفت و قرارداد 6 ماهه است و حداکثر تا تابستان تجهیز ایستگاه‌ها صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcammny.49ni615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما