چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : 46245
آیت الله جوادی آملی:

شركت در راهپيمايي 22 بهمن حداقل وظيفه است

قم نيوز : قم نیوز: مفسر قرآن كريم گفت: حداقل وظيفه شركت در راهپيمايي 22 بهمن است تمام نعمت‌ها در مملكت به بركت راه امام خميني(ره)، شهدا و جانباران است.
شركت در راهپيمايي 22 بهمن حداقل وظيفه است
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله عبدالله جوادی آملی پیش از ظهر امروز در درس تفسیر قرآن کریم که در مسجد اعظم برگزار شد، اظهار کرد: اگر روز معاد در یاد کسی باشد نه بیراهه می‌رود و نه راه کسی را می‌بندد.

وی خاطرنشان کرد: ممکن است فردی درس نخوانده باشد ولی جان و بدن را در راه دین داده است اگر صوابی باشد در نامه عمل شهدا می‌نویسند سپس به نام ما ثبت می‌کنند.

این مرجع تقلید با اشاره به راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: حداقل وظیفه شرکت در راهپیمایی است تمام نعمت‌ها در مملکت به برکت راه امام، شهدا و جانباران و بزرگوارانی است که بیش از ۲۰ سال قطع نخاعی هستند که حجت هستند ما مدیون آنها هستیم هر صوابی انجام شود در نامه شهدا و جانبازان نیز ثبت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مردم با اخلاص در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنند و به شهدا سلام گویند.

آیت‌الله جوادی آملی ادامه داد: اگر انسان اهل تقوا باشد می‌تواند فرق بین حق و باطل و زشت و زیبا را درک کند شهید عندالله است.

وی خاطرنشان کرد: انسان تشنه‌ای که راه را گم کرده است نور الهی به گونه‌ای ظهور می‌کند که انسان متحیر می‌شود باید در نظر داشت اگر کسی در حقمان بد کرد به روی خود نیاوریم و در غیابش چیزی نگوییم و به او محبت کنیم تا شرمنده شود.

انتهای پیام / ۱۳۶
https://qomnews.ir/vdcamuny.49niy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما