چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۶
کد مطلب : 33005
مدیرعامل باشگاه ایثار ماهان قم:

تیم ملی بسکتبال با ویلچر عراق در قم اردو می‌زند

قم نيوز : قم نگار: مدیرعامل باشگاه ایثار ماهان تندیس قم گفت: تیم ملی بسکتبال با ویلچر عراق در قم اردو می‌زند و با تیم ایثار ماهان تندیس قم دیدار دوستانه برگزار می‌کند.
تیم ملی بسکتبال با ویلچر عراق در قم اردو می‌زند
به گزارش قم نگار، علی خوشرفتار  اظهار داشت: تیم ملی بسکتبال با ویلچر عراق برای برگزاری اردویی یک هفته‌ای اواخر مهر ماه به کشورمان سفر می‌کند و در قم اردو می‌زند.

وی افزود: با توجه به امکانات مناسب قم برای میزبانی از این تیم و نیز حضور تیم ایثار ماهان تندیس به عنوان قهرمان سوپرلیگ بسکتبال با ویلچر کشور در این شهر، تیم ملی عراق مایل به برگزاری اردو در قم بوده است.

مدیرعامل باشگاه ایثار ماهان تندیس قم گفت: اردوی تیم ملی عراق از ۲۱ مهر ماه در قم آغاز می‌شود و و تا روز ۲۸ مهرماه به طول می‌انجامد و در این زمان، این تیم در دیدارهایی تدارکاتی برابر ایثار ماهان تندیس به میدان می‌رود.

خوشرفتار با اشاره به نزدیک شدن فصل جدید لیگ بر‌تر بسکتبال با ویلچر بیان کرد: هفته نخست لیگ بر‌تر بسکتبال با ویلچر از ۶ آبان ماه به میزبانی اراک آغاز می‌شود و نماینده قم در این شهر ۳ مسابقه با حریفان برگزار می‌کند.

وی عنوان کرد: امسال علاوه بر تیم لیگ برتری ایثار ماهان تندیس قم، تیم دیگری را در لیگ دسته دوم کشور وارد مسابقات می‌کنیم که هدف از این امر، پشتوانه سازی برای تیم لیگ برتری ایثار است.

مدیرعامل باشگاه ایثار ماهان تندیس قم تصریح کرد: تیم ایثار ماهان تندیس قم فصل گذشته موفق شد در مرحله نهایی رقابت‌های لیگ بر‌تر عنوان قهرمانی را کسب کند و برای نخستین بار جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

خوشرفتار خاطرنشان کرد: امسال نیز عباس خاکی همانند فصل گذشته هدایت این تیم را بر عهده دارد اما ترکیب بازیکنان تغییراتی صورت گرفته است.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcamwne.49new15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما