پنجشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۶
کد مطلب : 22359

تیم فوتبال اتحاد قم به مصاف شهرداری همدان می‌رود

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال اتحاد قم در نخستین روز از دور نهایی مسابقات فوتبال جوانان کشور در قم به مصاف شهرداری همدان می‌رود.
تیم فوتبال اتحاد قم به مصاف شهرداری همدان می‌رود
به گزارش قم نیوز، دور دوم و پایانی مسابقات فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور امروز در قم آغاز می‌شود و نماینده قم در نخستین بازی خود مقابل تیم شهرداری همدان قرار می‌گیرد.

اتحاد قم که با میزبانی دور دوم این مسابقات، تلاش کرده شانس خود را برای کسب نتیجه لازم و صعود به لیگ دسته اول جوانان کشور افزایش دهد در حالی مقابل نماینده همدان قرار می‌گیرد که کسب هر نتیجه‌ای غیر از پیروزی در مسابقه نخست به معنای دشوار شدن کار صعود این تیم است.

تیم فوتبال اتحاد که در دور نخست مسابقات در اسفند ماه سال گذشته به عنوان تیم دوم گروه خود به مرحله بعد راه یافت در فاصله زمانی بین مرحله نخست و دوم، تمرینات منظمی را برگزار کرده و با تقویت توان نیروی انسانی خود، صعود به لیگ دسته اول را در یک قدمی خود می‌بیند.

شاگردان موسی رفیعی در حالی به دیدار شهرداری همدان می‌روند که باید طی ۳ روز، ۳ بازی پرفشار با حریفان برگزار کنند و این شویه برگزاری مسابقات، فشار بسیار زیادی بر بازیکنان تمامی تیم‌های حاضر وارد می‌کند اما تردیدی نیست که پیروزی در مسابقه نخست می‌تواند توان روانی دو چندانی برای برندگان روز نخست در بر داشته باشد.

پیش از مسابقه نماینده قم برابر شهرداری همدان نیز یک مسابقه برگزار می‌شود و از ساعت ۱۵ تیم‌های شهرداری امیرکلا مازندران و ملی پوشان تبریز با هم مسابقه می‌دهند.

دیدار تیم‌های فوتبال اتحاد قم و شهرداری همدان از ساعت ۱۷ امروز پنج شنبه چهارم اردیبهشت ماه در ورزشگاه تختی قم برگزار می‌شود.

ترکیب احتمالی اتحاد قم: سید حسن موسوی، حسن حاجی، علیرضا آزادوار، امیرحسین زارعی، علی حسنی، محمد حسن حسینی، علیرضا نیلویی، حمیدرضا محمدی، سیدمحمد موسوی، مجید قراگوزلو، محسن نصرت الله‌زاده

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcaoenu.49num15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما