جمعه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : 47569
منبع : خبرگزاری فارس
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

رئیس جمهور آینده باید حامی محرومان و دشمن ستیز باشد

قم نيوز : عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه رئیس جمهور باید مدیر، مدبر، عادل و دشمن ستیز باشد گفت: در نظام جمهوری اسلامی هر فردی قصد خدمت دارد، لازم است تابع قوانین اسلام بوده و قانون اساسی که بر گرفته از اسلام است خط قرمز او باشد.
رئیس جمهور آینده باید حامی محرومان و دشمن ستیز باشد
به گزارش قم نیوز، به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت الله محسن فقیهی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در روز29 اردیبهشت ماه بر حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری تاکیدکرد و این حضور را حمایت از نظام و انقلاب دانست.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان کرد: حضور مردم در انتخابات قطعا پاسخ و مشت محکمی بر دهان  استکبار و ایادی آنها خواهد بود و به  همین دلیل، لازم است همه مردم دراین روز حضور پیدا کنند و همانند گذشته اعلام کنند که پشتیبان نظام وکشور هستند.

فقیهی گفت: مردم ایران در همه حال ثابت کرده‌اند‌ با حضور خود، اسلام و دین و جمهوریت را قبول دارند و حاضر نیستند کوچکترین خدشه‌ای به دین و نظام جمهوری اسلامی وارد شود.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه مردم، اسلام و ولایت فقیه ارکان اصلی انقلاب هستند افزود: مردم از گذشته تا به حال شرکتی پررنگ در انتخابات داشته‌اند و با رأی حداکثری جمهوریت و اسلامیت را پذیرفته‌اند و به همین دلیل اجازه نخواهند داد، فرد یا شخصی برای رسیدن به منافع خود از قوانین دینی و اسلامی عبورکند. بنابراین در نظام جمهوری اسلامی هر فردی قصد خدمت دارد، لازم است تابع قوانین اسلام  بوده و قانون اساسی که بر گرفته از اسلام است خط قرمز او  باشد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار کرد: کسی که در این کشور و نظام می‌خواهد در جایگاه مهم ریاست جمهوری قرارگیرد، لازم است حامی محرومین، مستضعفین، انقلاب و ملت باشد و از حقوق همه جانبه آنها در برابر دشمنان دفاع کند.

وی گفت: رئیس جمهور کسی باشد که پشتبیان انقلاب، عالم به زمانه، مدیر، مدبر، عادل و دشمن ستیز بوده و عمل را بر شعار دادن ترجیح دهد و صادقانه برای پیشرفت نظام تلاش کند و برای خدمت از جان مایه گذارد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcaomny.49n0i15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما