پنجشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۵۲
کد مطلب : 36949
رئیس مرکز مدیریت حوادث استان قم:

قاتل خاموش در قم باز هم قربانی گرفت

قم نيوز : قم نیوز: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: بر اثر مسمومیت با مونوکسید کربن یک نفر در قم جان خود را از دست داد.
قاتل خاموش در قم باز هم قربانی گرفت
به گزارش قم نیوز، محمدرضا حسنی با اشاره به حوادث ۲۴ ساعت گذشته قم بیان داشت: مسمومیت با گاز مونوکسید کربن از جمله این حوادث بود که به مرگ یک نفر دیگر منجر شد.

وی در تشریح جزئیات این حادثه اظهار کرد: در این حادثه استفاده از گاز پیک نیک در فضای سربسته منجر به مرگ آقایی حدوداً ۴۰ ساله شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: متأسفانه تاکنون ۹ نفر بر اثر گازگرفتگی جان خود را از دست داده و بیش از ۷۰ نفر دیگر نیز دچار مسمومیت با درجات مختلف شده‌اند.

حسنی از واژگونی تریلی به عنوان دیگر حادثه امروز یاد کرد و گفت: این حادثه در روستای فوجرد بخش دستجرد روی داد که یک مجروح بر جای گذاشت.

وی اضافه کرد: حال مجروح این حادثه وخیم گزارش و برای وی درخواست اورژانس هوایی اعلام شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ابراز کرد: در حادثه واژگونی وانت و در پی آن حریق خودرو آقایی ۳۵ ساله متأسفانه جان خود را از دست داد.

حسنی اعلام کرد: این حادثه در جاده سلفچگان روی داد که در آن یک نفر دیگر نیز مجروح شد، همچنین مجروح این حادثه توسط بالگرد به مرکز درمانی شهید بهشتی منتقل شد.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcaoone.49niy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما