سه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۶
کد مطلب : 27192
معاون استاندار قم:

تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات دولت به قم به پروژه‌ها حیات بخشید

قم نيوز : قم نیوز: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: اعتبارات زیادی که در قم توسط دولت و به طور ۱۰۰ درصد تخصیص یافته است سبب حرکت پروژه های عمرانی است گفتن این مسائل برای مردم اعتماد و امید را در روح جامعه ایجاد می‌کند.
تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات دولت به قم به پروژه‌ها حیات بخشید
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام علی بنایی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان قم که در دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد اظهار کرد: آیت الله مهدوی کنی از یاران وفادار انقلاب اسلامی بودند که امام خمینی (ره) در مورد ایشان گفتند به او ارادت داشته و دارم که استفاده این لفظ توسط امام خمینی (ره) نشان از جایگاه رفع ایشان داشته است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به شخصیت برجسته آیت الله مهدوی کنی افزود: آیت الله مهدوی کنی از شخصیت های عظیم و پشتوانه معنوی در استحکام نظام بودند که همه اینها به دلیل هوشیاری، تیز بینی و بصیرت ایشان بود.

حجت الاسلام بنایی با بیان اینکه طرح ملی ملکوت که توسط موسسه اسرا برگزار می شود طرح با عظمت و مهمی است عنوان کرد: این طرح به دلیل اینکه نظریات عالم و صاحب کرسی بزرگی مانند آیت الله جوادی آملی می پردازد اهمیت ویژه ای دارد.

وی افزود: آیت الله جوادی آملی جز شخصیت های برجسته ای هستند که با طرح ها و علم زیادی که دارند به عنوان یک مبدع در تولید علم محسوب می‌شوند که سبب شناخته شدن قم به عنوان یک مرکز تولید علم در جهان شده اند.

بنایی با اشاره براینکه آشنایی با اندیشه های کسانی مانند آیت الله جوادی آملی سبب تاثیر ناپذیری جوانان از رسانه ای بیگانه می شود افزود: قم یک شهر خبر ساز است و انسجام روابط عمومی های استان سبب انسجام بیشتر در برنامه های اجرایی در قم می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با تاکید براینکه قم هر هفته پذیرای مهمان های ویژه ای است تصریح کرد: هم افزایی بین دستگاه های فعال در استان باعث اثر بخشی بیشتر در استان می شود.

بنایی تاکید کرد: روابط عمومی سازمان ها با تعامل و کارهای اثباتی نقش استان را برگزیده تر کنند زیرا به میزانی که کارهای نظام و دولت را برای مردم تبیین کنیم اعتماد مردم به نظام بیشتر می‌شود.

وی با اشاره به طرح سوم نظام سلامت گفت: این طرح سبب افزایش اعتماد مردم به نظام می‌شود و روابط عمومی ها با تبیین سیاست ها ی نظام و این طرح به ایجاد نشاط در جامعه کمک کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: اعتبارات زیادی که در قم توسط دولت و به طور ۱۰۰ درصد تخصیص یافته است سبب حرکت پروژه های عمرانی است گفتن این مسائل برای مردم اعتماد و امید را در روح جامعه ایجاد می‌کند.

وی همچنین از سفر نخست وزیر عراق به قم خبر داد و گفت: نخست وزیر عراق فردا به قم سفر می کند و با مراجع تقلید دیدار می‌کند.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdcau6nu.49n0o15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما