چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : 46100
منبع : خبرگزاری مهر

رئیس جدید هیئت نجات غریق و غواصی قم انتخاب شد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس جدید هیئت نجات غریق و غواصی استان قم با کسب بیشترین رأی در مجمع رسمی این هیئت ورزشی انتخاب شد.
رئیس جدید هیئت نجات غریق و غواصی قم انتخاب شد
به گزارش قم نیوز، مجمع انتخابات هیئت نجات غریق و غواصی استان قم شامگاه سه‌شنبه برگزار شد و پس از انجام رأی گیری از میان اعضای مجمع انتخاباتی، رئیس جدید این هیئت ورزشی به مدت ۴ سال سکان هدایت این رشته ورزشی را در قم در دست گرفت.

در این مجمع انتخاباتی که به ریاست سید مصطفی میر سلیم رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی و با حضور حسن عابدی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد اصغر اسماعیلی محمدی تنها نامزد احراز ریاست هیئت نجات غریق و غواصی استان قم بود.

در مجمع انتخاباتی ۱۴ نفر دارای حق رأی بودند که اصغر اسماعیلی محمدی از جمع ۱۴ رأی با کسب ۱۲ رأی و با به گلدان انداخته شدن ۲ رأی سفید، برای ۴ سال به عنوان رئیس هیئت نجات غریق و غواصی استان قم انتخاب شد.

سید مصطفی میرسلیم رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی در این مجمع با تاکید بر رشد و توسعه علمی نجات غریق و غواصی بر سازماندهی مربیان نجات غریق در استان قم تاکید و ابراز امیدواری کرد ایمنی و حفاظت از شناگران با عملکرد مطلوب ناجیان غریق به حداکثر برسد.

اصغر اسماعیلی محمدی  رئیس جدید هیئت نجات غریق و غواصی استان قم نیز با بیان این که نظارتی دائمی و دقیق بر فعالیت استخرهای سطح شهر قم در زمینه امنیت جانی و جسمانی شناگران اعمال خواهد شد تاکید کرد که هیئت نجات غریق و غواصی استان قم با متخلفات به شدت برخورد می‌کند.

وی افزود: در مورد استخرهایی که در زمینه استفاده از ناجیان غریق یا سایر مسائل ایمنی کوتاهی می‌کنند به دنبال جریمه کردن آن‌ها نیستیم بلکه با شدت عمل بیشتری در این زمینه وارد می‌شویم و حتی ممکن است برای تعطیلی یک استخر اقدام شود.

   انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcaw6ny.49niw15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما