يکشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب : 40430
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

تكميل تقاطع غير همسطح امام علي - عمارياسر شش ماه زودتر از موعد

قم نيوز : قم نیوز: مديركل نظارت بر پروژه هاي عمراني و ساختماني شهرداري قم گفت: زمانبندي پروژه تقاطع غير همسطح كمربندي امام علي(ع) – بلوار عمارياسر ۱۵ ماهه و تا پايان سال بوده كه سعي داريم آن را تا پايان تابستان به بهره برداري برسانيم.
تكميل تقاطع غير همسطح امام علي - عمارياسر شش ماه زودتر از موعد
به گزارش قم نیوز، عباس حلوائي زاده با اشاره به وضعيت پروژه تقاطع بلوار عمارياسر - امام علي، هدف از اجراي اين طرح را از بن بست خارج كردن بلوار عمارياسر و تبديل آن به بلوار شرياني درجه يك شهري، همچنين كاهش بار ترافيكي خيابان ۱۹ دي و اتصال آن به اتوبان اميركبير دانست و گفت: با تكميل پروژه و اجراي رمپ و لوپ ها اتصال كامل بلوار عمارياسر به كمربندي امام علي(ع) برقرار شده و اين بلوار از بن بست خارج مي شود.

وي با بيان اينكه قرارداد اين پروژه به صورت دو عاملي است، افزود: مسير اصلي روگذر پروژه هزار و ۳۰۰ متر است و مسير تقاطع همكف ۹۰۰ متر است.

مديركل نظارت بر پروژه هاي عمراني و ساختماني شهرداري قم طول دهانه اصلي پروژه را ۲۹ متر و دهانه هاي كناري با ۲۲ متر عنوان كرد كه در ۵ خط عبوري اجرايي مي شود.

وي با بيان اينكه اعتبار احداث اين تقاطع ۳۵۰ ميليارد ريال است، گفت: در اين پروژه به طور همزمان ۸۰ هزار مترمربع تملك و رفع معارضات انجام شده است.

حلوائي زاده با بيان اينكه زمانبندي پروژه ۱۵ ماهه بوده است، افزود: سعي داريم زودتر از زمانبندي صورت گرفته پروژه را به بهره برداري برسانيم و تا پايان تابستان پروژه را در اختيار مردم قرار دهيم.

وي با اشاره به برنامه اتصال پروژه تقاطع غير همسطح كمربندي امام علي(ع) – بلوار عمارياسر به بزرگراه اميركبير خاطرنشان كرد: ادامه اين پروژه در خارج از محدوده شهري و در اختيار مجموعه راه و شهرسازي استان است.

مديركل نظارت بر پروژه هاي عمراني و ساختماني شهرداري قم با اشاره به ۱۸۵ هزار مترمكعب خاكبرداري ۱۶۰ هزار مترمكعب خاكريزي در اين پروژه، گفت: در اين پروژه ۱۱ هزار و ۵۰۰ مترمكعب بتن ريزي، هزار و ۱۵۰ تن آرماتور بندي و ۱۵ هزار مترمربع قالب بندي انجام شده كه مدت پروژه از ابتداي آذر ۹۴ تا پايان اسفند ماه سالجاري است اما سعي داريم تا پايان شهريور پروژه را به بهره برداري برسانيم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcawyny.49nwe15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما