شنبه ۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۵
کد مطلب : 34734
منبع : پایگاه خبری پلیس قم

قرارگاه امام علي(ع)، عهده دار تامين امنيت زائران حسيني(ع) شد

قم نيوز : قم نگار: فرمانده انتظامي استان از تشکيل قرارگاه امام علي(ع)در قم خبر داد و گفت:هدف از تشکيل اين قرارگاه تامين امنيت زائران اربعين حسيني(ع)است.
قرارگاه امام علي(ع)، عهده دار تامين امنيت زائران حسيني(ع) شد
به گزارش قم نگار، سردار"کاظم مجتبايي"در جلسه شوراي فرماندهي ضمن تسليت ايام اربعين حسيني(ع)بر احساس مسئوليت فردي و شغلي در اين رابطه تاکيد کرد.

مجتبايي در ادامه با اشاره به تشکيل قرارگاه امام علي(ع)همزمان با اين ايام گفت:اين قرارگاه، امنيت همه جانبه زائران حسيني(ع) در مسيرهاي مواصلاتي و همچنين حضور زائران در استان را عهده دار خواهد بود.

وي سپس ضمن تاکيد بر ضرورت هوشياري لازم در اين خصوص خاطرنشان کرد:بايد اقدامات فيزيکي و تقويت کننده در مجموعه ها ايجاد شود و با هوشياري لازم، هرگونه تهديدات از سوي دشمن خنثي شود.

فرمانده انتظامي استان در بخش ديگري از سخنان خود به موضوع پليس افتخاري اشاره و آن را يک فرصت دانست و تاکيد کرد:در حوزه پليس افتخاري، نظارت بعد از آموزش خيلي مهم است و نبايد از اين موضوع غافل شد.

وي در ادامه به بحث عفاف و حجاب اشاره و پليس هاي راهور، يگان امداد و پليس راه استان را مکلف کرد تا در اين رابطه با هرگونه ناهنجاري برخورد کنند.

مجتبايي با بيان اينکه طرح هاي مشترک در حوزه هاي مواد مخدر و سرقت در دستور کار پليس استان قرار دارد، به آمادگي يگان ويژه و يگان امداد اين فرماندهي به عنوان يگان هاي پشتيباني کننده تاکيد کرد.

گفتني است، در اين جلسه طي احکامي سرهنگ"احمدصادقي ضيا"به سمت رئيس يگان حفاظت فيزيکي زندان هاي استان قم، سرهنگ"محسن اسدي"معاون طرح و برنامه و بودجه،"فرزاد حيدري"رئيس اداره مالي،سرگرد"حشمتي"سرپرست اداره حقوقي،سرگرد"امير علي يزدي پسند"سرپرست معاونت مهندسي و سرهنگ"ابوالقاسم گودرزي"به افتخار بازنشستگي نائل و از سمت رئيس پليس پيشگيري توديع و سرهنگ"منصور تاهو"به سمت سرپرست پليس پيشگيري فرماندهي انتظامي استان منصوب شدند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcay0ne.49nye15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما