دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۵
کد مطلب : 27174
رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در قم:

صبا یکی از بی‌حاشیه‌ترین تیم‌های لیگ بر‌تر فوتبال است

قم نيوز : قم نیوز: رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال با حضور درتمرین تیم فوتبال صبای قم گفت: صبا یکی از بی‌حاشیه‌ترین تیم‌های لیگ بر‌تر فوتبال بوده و اخلاق مداری در باشگاه صبا مایه مباهات فوتبال ایران است.
صبا یکی از بی‌حاشیه‌ترین تیم‌های لیگ بر‌تر فوتبال است
به گزارش قم نیوز، رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال و هیئت همراه به حضور در تمرین تیم فوتبال صبای قم با مدیرعامل و کادر فنی تیم فوتبال صبای قم دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

علی اکبر محمد‌زاده رئیس کمیته اخلاق پس از دیدار با صمد مرفاوی سرمربی تیم صبای قم و سایر مربیان صبا در جمع بازیکنان این تیم حاضر شد و اظهار کرد: از نظر کمیته اخلاق، صبا یکی از بی‌حاشیه‌ترین تیم‌های لیگ بر‌تر فوتبال است و بر اساس سوابقی که موجود است این باشگاه در زمینه مسائل اخلاقی و حاشیه‌ای، مشکلی نداشته است.

وی گفت: اخلاق مداری در باشگاه صبا مایه مباهات فوتبال ایران است و البته چنین رفتار اخلاق مدارانه‌ای از نماینده شهر مقدس قم که مرکز تشیع و شهر معنویت است انتظار می‌رود.

رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال افزود: از بازیکنان صبا به عنوان یک دوست و نه یک مسئول می‌خواهم که هرگز خود را وارد حواشی نکنید و بر رفتار و گفته‌های خود وهمانند گذشته با تلسط عمل کنید.

محمد‌زاده تصریح کرد: گاهی بازیکنان تیم‌های لیگ برتری در مصاحبه‌ها به دلیل عصبانیت مطالبی را مطرح می‌کنند که هم برای بازیکنان و هم برای باشگاه حاشیه ساز می‌شود و وقتی این مطالب از سوی رسانه‌ها منتشر می‌شود، نمی‌توانیم به رسانه در مورد انتشار آن خرده بگیریم.

وی عنوان کرد: خوشحالم که صبا در مورد مسائل فرهنگی و اخلاقی در زمره باشگاه‌های موفق لیگ بر‌تر است و امیدوارم این روند مثبت فرهنگی و اخلاقی در باشگاه صبا کماکان مورد توجه قرار داشته و ادامه یابد.

رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال بیان کرد: وظابف کمیته اخلاق و کمیته انضباطی متفاوت است و با توجه به تاکید فیفا بر حفظ سلامت فوتبال در زمینه اخلاقی و برخورد قاطع با زد و بندی، تبانی و بی‌اخلاقی در فوتبال، کمیته اخلاق صیانت از روح فوتبال را بر عهده دارد.

محمد زاده خاطرنشان کرد:اعضای کمیته اخلاق در زمینه‌های حقوقی و فقهی صاحب نظر بوده و می‌توانند در توسعه هنجارهای اخلاقی در میان ورزشکاران، مربیان، مدیران باشگاه‌ها و تماشاگران تاثیرگذار عمل کنند.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdcay6nu.49n0015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما