سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۱
کد مطلب : 49864
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌ دووميداني استان قم خبر داد

درخشش ملي‌پوش دووميداني قم با كسب 3 مدال جهاني

قم نيوز : قم نيوز: رئيس هیأت‌ دووميداني استان قم از درخشش ملي‌پوش دووميداني‌ قم در كسب سه مدال طلا و نقره از مسابقات جهاني اين رشته در قاره اروپا خبر داد.
درخشش ملي‌پوش دووميداني قم با كسب 3 مدال جهاني
درخشش ملي‌پوش دووميداني قم با كسب 3 مدال جهاني
به گزارش قم نيوز، علی رضایی امروز اظهار کرد: در حالی که نزدیک به پنج هزار ورزشکار کارگر از نقاط مختلف دنیا راهی رقابت‌های جهانی 2017 کارگران شده بودند، این پیکارها به میزبانی شهر تاریخی ریگا در کشور لتونی به انجام رسید و کاروان ایران نیز در رشته‌های مختلف به میدان رفت.

وی با اشاره به حضور کاروان کشورمان در رشته‌های مختلف این دوره از بازی‌های جهانی کارگران، خاطرنشان کرد: این کاروان متشکل از ورزشکاران 19 تیم از 11 رشته ورزشی به همراه 195 مربی، سرپرست و ورزشکار برای کسب عناوین برتر دو بخش تیمی و انفرادی حضور داشت.

رئیس هیأت‌ دوومیدانی استان قم با بیان اینکه یک نماینده از قم در رشته دوومیدانی راهی این پیکارها شده بود، اضافه کرد: این ورزشکار رضا ملک‌پور ملی‌پوش ارزنده‌ای است که سال گذشته نیز یکی از نفرات مد نظر برای کسب سهمیه بازی‌های المپیک 2016 بود و از جمله موفق‌ترین ورزشکاران دوومیدانی قم به شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: ملک‌پور دوومیدانی‌کاری است که تخصص رقابت در رشته‌های 400 متر با مانع و 400 متر آزاد و همچنین 4 در 400 متر امدادی را دارد و به لطف خدا و همت و تلاش بسیار زیادی که داشت، خوشبختانه در هر سه رشته روی سکو رفت و موفق به کسب مدال شد.

رضایی عنوان کرد: در این رقابت‌ها روح‌الله محمدی سرمربی تیم ملی دوومیدانی بود، ضمن اینکه حمید نوروزی به عنوان مدیر فنی و تورج نیک‌رفتار به عنوان سرپرست تیم دوومیدانی کارگران ایران را همراهی کردند و رقابت آنها در ورزشگاه هفت هزار نفری ریگا به انجام رسید.

وی یاد آور شد: در رقابت‌های رشته دوومیدانی پنجمین دوره مسابقات جهانی ورزش کارگران، رضا ملک‌پور در رشته 400 متر با مانع با ثبت زمان 53 ثانیه و 14 صدم ثانیه سکوی نخست را از آن خود کرد، ضمن اینکه در رشته 400 متر آزاد بعد از احسان طهماسبی دیگر نماینده کشورمان به مقام نایب‌قهرمانی و نشان نقره دست یافت و در رشته 4 در 400 متر با مانع نیز به همراه دیگر اعضای تیم ایران صاحب نشان طلا شد تا با کسب سه مدال شامل دو طلا و یک نقره ورزشکار شاخص کاروان ایران در این پیکارها لقب بگیرد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcayany.49noi15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما